Social Icons

Pages

Saturday, August 31, 2013

HOT NEWS !!! GAY TUA MENGHINA KERABAT SULTAN KELANTAN ???


Wah!! Bukan main lantang lagi Si Gay Tua ni meroyan tak tentu arah dalam laman twitter dia ye. Habis semua orang dia tenyeh.Tapi yang satu ni rasanya nampak sangat dia cuba nak hina Kerabat Sultan Kelantan.Ada ke patut dia gelarkan YBM Tengku Razaleigh tu 'Ghurka'?


Memang betul la Tengku umum hari ni kata dia nak bersara dari Politik.Dan kalau ikutkan,memang dah sampai masanya Tengku berundur pun.Tapi tindakan Si Gay Tua ni jelas merupakan satu penghinaan terhadap veteran UMNO yang selama ini berjuang untuk rakyat.Si Gay Tua tu buat apa? Setakat meroyan tak tentu arah dalam twitter menghasut rakyat supaya menerima fahaman Athiesm dia apa gunanya? Dia nak semua orang ikut sesat macam dia jugak ke? Sudah la Hisham!!! Sedar la diri tu sikit.Jangan ingat hidup atas dunia ni kekal abadi.Satu hari nanti,akan tiba jugak masa untuk dia meninggalkan dunia ni.Masa tu nanti, baru la dia tau apa azab yang bakal dia terima.Bagi SH,biar la Tengku jadi 'Ghurka' sekali pun,Janji dia berkhidmat untuk rakyat.Orang suka pada dia.Dari jadi macam Si Gay Tua tu,satu hapah pun tak guna!!! Dah la Gay, tak laku pulak tu!!! - Semut Hitam 

APA KATA ANDA ???

SELAMAT HARI KEMERDEKAAN KE 56 !!!

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates