Social Icons

Pages

Friday, August 30, 2013

HOT NEWS !!! #TANDAPUTERA !!! SEKALI LAGI PUAK PR MEROYAN DAN TUNJUK KEBEBALAN MEREKA !!!


tu dia...sebelum ini Lim Guan Eng main wayang dan tak mengaku kesalahan diri sendiri dan menafikan pulau pinang tak melarang tayangan Tanda Putera.apa pun lihat dulu bukti di bawah


KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA 

yang kat atas tu apa benda ??? tolonglah lim guan eng,tolong jangan pusing kenyataan boleh tak ??? itu bab pulau pinang.kali ini satu lagi cerita dah keluarkan nak salahkan filem Tanda Putera.penyokong pembangkang menghentam filem itu.pulak dahhh.apa cerita ni ??? anda dah tengok atau belum cerita tu ??? ini adalah filem bukannya kita berada di zaman tu.filem ini mengisahkan sejarah yang berada di zaman 13 mei,ada faham tak wahai penyokong PR ??? lihat gambar di bawah




apa yang anda lihat adalah penyokong PR kononnya mengatakan zaman tu ada proton dan cctv,kenapa lah puak PR ni dangkal otakknya.Semua tu hanya masalah teknikal.mungkin pihak produksi terlepas pandang dalam peralatan yang sudah pasti tahun 1969 belum wujud lagi.Seharusnya kelemahan teknikal ini boleh dimaafkan kerana ia tak melibatkan perubahan jalan cerita mengikut sejarah sebenar.Itu bukan point nak menghentam kaw-kaw konon filem Tanda Putera sebagai filem penipuan.kalau tengok cerita ni sekali pun,Adakah budak-budak PR hanya dihantar menonton filem ini untuk merakam masalah teknikal semata sebagai serangan di alam maya ??? Bagaimana sejarahnya ??? Agaknya dalam soal mengatakan jalan cerita Tanda Putera ini.budak-budak PR sesungguhnya lemah dalam pengetahuan sejarah.So mereka tidak dapat membuat ulasan atau kritikan mengatakan jalan cerita filem Tanda Putera adalah cerita sejarah yang hanya direka-reka untuk menipu rakyat Malaysia.Patutlah mereka jadi budak PR sebab mereka mudah diperbodohkan oleh PR

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates