Social Icons

Pages

Monday, August 26, 2013

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! REJIMEN ANARKI MENGHINA SULTAN !!! @PDRMSIA TOLONG SIASAT !!!


satu lagi penghinaan terhadap Sultan telah berlaku.sebelum ini Rakyat telah dikejutkan dengan seorang pentaksub PAS yang sudah berkira-berkira mahu MENGHAPUSKAN INSTITUSI SULTAN DAN RAJA menjelang tahun 2030.sekiranya anda belum tahu isu ini


UNTUK SELANJUTNYA

saya yakin gerakan terancang ini tidak hanya tertumpu kepada individu pentaksub PAS ini sahaja,malah gerakan MENGHAPUSKAN INSTITUSI SULTAN DAN RAJA ini dijalankan secara sistematik dengan melakukan 'character assasination' terhadap para Sultan.anda nak lagi gambar.lihat di bawah




ANDA NAK LINK FB ???


UNTUK SELANJUTNYA 

kepada Datuk Seri Shabery Cheek saya minta tolong siasat puak-puak PR yang suka menghina Raja ini.tolong cari sampai lubang cacing.kalau tidak,jangan terkejut pulak kalau mereka ni jatuhkan negara dengan membuat macam-macam lagi hal sekiranya semua ini berleluasa.

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Patutnya KDN meyiasat bawah undang-undang TERORISMA! Kat Barat pun, bawah udg-udg ini, mana ada FBI dsbnya, sibuk nak buat PR - tapi terus saja SERBU; TANGKAP, dan kdg-kdg - tembak sampai mati mana-mana PENGGANAS/PENJENAYAH mcm KATAK! Tapi yg. herannya, kat Dunia Islam/Dunia Ketiga, sibuk pula si Barat-Zionis MELALAK paksa kita amalkan undang-undang sivil berdasarkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH Barat-Zionis - pergi BERAMBUSlah mereka!

Memang jahat betul si DAJAL 'regimen' anarki ini disyaki dibayar ejen Barat-Israel (dan sekutu mereka dari PAP-DAPigs/PKR), utk menjatuhkan dan menghina kuasa YAM Raja-Raja Melayu, sbg. Ketua Agama Islam. Jadi hancurlah Islam sbg. agama PERSEKUTUAN dan Malaysia sbg. NEGARA ISLAM! Dan dgn. menggunakan gelaran Tentera kita iaitu ‘Regimen’ , maka ia juga MENGHINA ATM dan juga mengistiharkan PERANG ke atas Malaysia!

Jadi ini mengancam KESELAMATAN Islam/umatnya termasuk Raja-Raja Melayu dan tentera kita, dan KEDAULATAN sistem Raja Berperlembagaan Tanah Melayu PUSAKA kita ini, warisan dan korban berzaman nenek moyang kita dari sebelum dijajah British-Zionis lagi. Kalau kat Thailand, mingkin HILANG KEPALA si penghina Raja dia. KDN kena tangkap sebab kumpulan anarki ini juga menghasut ke arah PENDERHAKAAN GANAS ke atas YAM Tuanku-Tuanku Sultan kita dan tentera kita!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

FB dia dah tutup, nampak sangat tak de telur dalam kerandut. Geng maknyah kot?

Anonymous said...

Semua info dah ada,tak kan nak duduk diam aja.atau nak dok tunggu 1000 laporan polis baru nak siasat dan ambil tindakan.

 
 
Blogger Templates