Social Icons

Pages

Sunday, September 29, 2013

HOT NEWS !!! CEC DAP !!! BESAR KEPALA NAMPAK ??? JANGAN MAIN-MAIN DENGAN ROKET - KARPAL SINGH !!! VIDEO INSIDE !!!


DAP memberi amaran keras kepada Pendaftar Pertubuhan (ROS) berhubung kontroversi pemilihan jawatankuasa kerja pusat (CEC) yang didakwa berlaku manipulasi kertas undi melibatkan 547 perwakilan.Pengerusi DAP Karpal Singh berkata, parti itu tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan mahkamah terhadap pertubuhan berkenaan sekiranya didapati bertindak di luar batas perundangan.Menurut Karpal,DAP tidak gentar dengan usaha ROS yang didakwa cuba melemahkan parti itu khususnya berhubung masalah teknikal yang berlaku pada pemilihannya Disember lalu di Pulau Pinang.  - Rakyat News

LIHAT VIDEO DI BAWAH




jap,saya nak tanya juga kepada lim guan eng yang menuduh kata UMNO dan BN talibarut ROS ni.betul ker tak perlu notis 10 minggu ??? kenapa tak nak mengulas kecaman dari orang melayu ???

APA CERITA NI ???

meh saya beri bukti pasal 10 minggu tu

LIHAT VIDEO DI BAWAH


YANG VIDEO DI ATAS APA CERITA ??? 

APA KATA SAMAN TAN TUAN TAT !!!

ADA BERANI ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

ROs tidak ada kepentingan dalam CEC, tetapi Dap ada banyak kepentingan tersirat. Noktah

Anonymous said...

Analogi Ros, CEC dan Dap adalah sama seperti isu melibatkan Amerika, Syria dan PBB.

Dalam isu Syria, PBB hanya menjalankan tugas dan PBB sebolehnya tidak mahu ikut telunjuk sesiapa.

Sudah tentu Amerika boleh saman badan induk dunia tersebut kerana tidak bertindak sehaluan dengan ekspektasi Amerika tetapi ia bukanlah satu tindakan yang bijak.

Ros juga bergerak berpandukan tatacara yang ditetapkan dan semestinyalah Ros tidak akan ikut telunjuk mana-mana pihak.

Ros mungkin boleh dibawa ke mahkamah bagi mengalihkan tumpuan atau menutup sesuatu tetapi ia bukanlah tindakan yang bijak.

Anonymous said...

Memang makin KURANG AJAQ, dan sentiasa RASIS-TAMAK-BONGKAK, tak sedar diri mereka bangsa PENDATANG, si CINA/INDIA SAMSENG KRISTIAN ZIONIS DAPBANGKAI/PKR yg. asalnya dibawa si PENJAJAH KAPIR British-Zionis laknat! Mereka ni amat benci Islam/umatnya!

Kalau kat Eropah (tapi di Amerika/Australia/Canada/N. Zealand - Bumiputera di sana adalah Native American, Aboriginal Australian dsbgnya,yg. diJAJAH Orang Putih), tak pula berani ramai PENDATANG Cina/India buka mulut, nak mcm-mcm keistimewaan sampai nak PIJAK kepala Bumiputera Barat Eropah, terutamanya yg. orang Putih! Mana ada perayaan rasmi hari raya Cina mahupun Deepavali, apalagi bahasa mereka di Eropah tu - apahal tak pula MELALAK si "pencinta hak asasi” kesamaan dari kaum Cina/India, termasuk yg. kat TANAH MELAYU ini, terutamanya loyar-loyar SAMPAH dari DAPBANGKAI/PKR?! Tapi bukan main lagi si pencinta penipu ini MENJILAT kaki kudis Barat-Israel, yg. MELALAK kat M’sia ni, nak paksa pemimipin Islam/Melayu amalkan demokrasi/hak asasi" SAMPAH si KAPIR Barat-Zionis!

Maka, si bangsa PENDATANG KAPIR yg. mcm. puak SYAITAN dari DAPBANGKAI/PKR ini boleh BERAMBOS dari Tanah Melayu ini selamanya! Baik pi MAMPOS saja!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Pack this ungrateful Singh in a box and courier him back to where he came from - Punjab, India. I'm glad to provide his ancestral address (complete with GPS co-ordinate) there if you want.

 
 
Blogger Templates