Social Icons

Pages

Wednesday, September 11, 2013

HOT NEWS !!! GAY MELAYU BANGGA KONGSI GAMBAR DI FB !!! INI SEMUA SALAH AMBIGA !!!


Semakin lama semakin berani golongan gay Melayu menunjukkan belang mereka di mata dunia,lapor mynewshub,terbaru sepasang gay dengan bangganya mengakui orientasi songsang mereka di laman Facebook.“Penulis percaya perkara sebegini bukanlah baru terjadi,namun diharapkan budak-budak generasi sekarang cepat-cepat kembali ke pangkal jalan yang benar.Tidak terlambat rasanya untuk berubah, yang penting tetapkan hati dan segera bertaubat agar kesilapan sama tidak berulang di kemudian hari.Lagipun tiada faedahnya menjalinkan hubungan sejenis kerana perbuatan itu dilaknat Allah SWT serta Nabi tidak mengaku umat jika mengamalkan cara hidup sebegitu,”kata Audrey Lee dari mynewshub. 


ANDA NAK LAGI ???


UNTUK SELANJUTNYA 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

terangkat kening nuar pagi ni....huhu

Anonymous said...

kalau laman sosial boleh digunakan untuk promosi hal-hal negatif, ia juga boleh digunakan untuk menyedarkan masyarakat tentang risiko hal-hal negatif. soalnya siapa yang harus melakukannya? oh ya, semua (termasuk pak arabi) sibuk hal politik makanya tak cukup masa?

Anonymous said...

mcm gampang budak2 gay nie..siap doa di akhiri dgn "aminn" tuh...ptuiii..mampos lg bgs 2 ekoq nie...

Anonymous said...

AMERIKA AMBIL MASA 200 TAHUN UNTUK MEMBERI PERTIMBANGAN DAN SETERUSNYA MELULUSKAN PERKAHWINAN SEJENIS KERANA AGAMA SALIB ADALAH PENGHALANGNYA.

DALAM KONTEKS TIMUR TENGAH, KALAU AGAMA TERAKHIR TIDAK DITURUNKAN, ALAMATNYA PERKAHWINAN SEJENIS DI SANA BAKAL MENDAHULUI AMERIKA.

DALAM KONTEKS LOKAL?

 
 
Blogger Templates