Social Icons

Pages

Monday, September 23, 2013

HOT NEWS !!! KERANA MULUT LONGKANG OSTAZAH SEGERA ABBY KENA BELASAH KAW-KAW DI TWITTER !!! AMIK UBAT !!!


sebelum saya teruskan pasal abby yang kena hentam ni,anda lihat dulu gambar di atas.Inilah dasar otak Pembangkang seperti Abby ni,kerja nya untuk buat spekulasi saja.Bertudung tak guna kalau mulut cabul.Menteri dah keputusan kerr sekilo sampai RM5 Abby ??? belum kan ??? lihat gambar di bawah





APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

13 comments:

Quantum Metal Consultant said...

Dia seronok dilayan

Budak Baghuh said...

salam, blog tuan amat menarik..mohon link http://orangkampungcyber.blogspot.com dalam senarai bloglist tuan...tks

Anonymous said...

Kesian, dia rasa dia lebih Islam dan lebih berilmu daripada orang lain.

Anonymous said...

Malangnya PAS makin diJAHANAMKan puak BANGSAT mcm. ni, yg. makin berlambak mcm. SAMPAH dlm. PAS!

Saya pernah sendiri berjumpa Mat Sabu - saya syak dia ini dari puak Cina (muka dan perangai seolah mcm. Cina SAMSENG DAP). Puak Kristian Zionis sering menyamar sebagai orang Islam, termasuk utk. terus MENJAHANAMkan PAS sebagai parti Islam tulen, serta menjatuhkan Islam/umatnya dari dlm, termasuk dgn. menyebarkan fahaman Syiah, dan menjatuhkan Malaysia (dan negara Islam lain) sbg. NEGARA ISLAM! Sebab itu makin ramai si kononnya-'Islam' yg. ganjil/kurang ajaq dlm. PAS, termasuk yg. membuat lapuran polis ke atas Mufti Kedah kita yg. menghentam fahaman Syiah.

Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAPBANGKAI/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.

Maka tidak mustahil ada PENYAMAQ Bukan Islam dlm. PAS - termasuk menyamaq jadi puak Syiah - kerana kalau mereka buat ibadat bukan berpandukan Sunnah Wal Jamaah, mereka akan dituduh sbg. puak Syiah sdgkan mereka mungkin Bukan Islam yg. samada tidak tahu mengamalkan hukum Islam dgn. cara betul, atau memang mahu memesongkan ajaran Islam. Ini ialah kerana antara MO PENJAJAH KAPIR ganas Barat-Israel, ialah melatih Bukan Islam, termasuk untk MENYAMAQ sbg. pejuang Islam, untuk melagakan dan memperdayakan contohnya puak Shiah-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pengganas Bukan Islam itu, seperti di Palestin, Libya, Yemen, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Sudan, Nigeria, Lebanon, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Bahkan pengganas TALEBAN, AL-QAEDA, Al-SHABAAB dan banyak lagi, adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam (lihat http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a-state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013).

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Mulut jamban patut suami lari.

Anonymous said...

harga tudung kepala sekarang inipun naik jugak dan tak pernah turun tapi siapa yang prihatin?

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Dengan Kebesaran dan izin Allah SWT katakan la UMNO & PAS bersatu kembali... Ostazah Segera..mcm mana? Nak bersama2 PAS bersatu dgn UMNO ka..?? atau lompat katak ke Parti Kencing Rakyat(PKR) atau ke Dasar Anti Perpaduan (DAP)...

Anonymous said...

abby otak nya dah meroyan. patut lah suami dulu buang dia. akan suami ini tendang dia pulak.

Anonymous said...

Orang macan eby ni patut jgn di layan, biarkan je dia dgn cara dia sendiri, bukannya ada apa pun dgn dia, apa sumbangan dia kpd agama, bangsa dan negara, hal yang melibatkan hukum hakam jgn di buat main main, kalau ilmu tak setinggi mana lebih baik diam daripada berkata kata.

Anonymous said...

Akhir zaman ni, banyak orang jahil suka bercakap perihal agama. Baik tengok video Zakir naik, ahmad deedat, dan ilmuan2 islam yang lebih layak. Skop pandangan agama kita akan lebih meluas dan global, bukan sesempit mereka2 ni yang hidup senang lenang sampai tak reti nak bersyukur.

Anonymous said...

setuju sgt dgn pendapat anda....rajin rajin lah buka youtube ahmad deedat dan zakir Naik...

pak teh said...

Syabas Eby teruskan pejuangan mu walau pun pahit, dan ingat lah puak2 umno ini takan mudah menerima nasihat yang baik2 lebih lagi datang dari artis, tapi sayang nya puak2 ini menolak juga dan mempermainkan juga kata2 untaz2 yang lebih arif seperti ustaz azhar idrus dan banyak lg,menolak hudud pun blh dtrima seandai nya penceramah itu orang umno, EBY pun akan di julang kalau eby masih lg dalam umno

mak teh said...

bukan reti apa pun aby ababi tu cakap je lebihhhhhh....dia dah puas tayang body masa jadi retis dulu. bila orang lain tayang body dia kutuk pulak. apa masaalah dengan perempuan ni pun tak tahu lah...

 
 
Blogger Templates