Social Icons

Pages

Friday, September 13, 2013

HOT NEWS !!! KHALID JAAFAR PERTAHANKAN SYIAH DI MALAYSIA !!! VIDEO INSIDE !!!


Khalid Jaafar adalah Pengarah badan pemikir Anwar Ibrahim,IKD (Institut Kajian Dasar).Inilah produk kebanggaan Anwar Ibrahim,Khalid Jaafar Si Liberal yang menghalalkan apa sahaja.Pun begitu masih ada orang Islam yang menyokong.Pelik kan ??? Tapi sama je dengan Si Anwar Ibrahim ni.Kalau tak masakan dia lantik orang sesat macam Khalid Jaafar ni.Pun begitu kita tetap hairan dengan aqidah orang macam ni.Agama ni tak pentingkah bagi mereka ??? lihat video di bawah


sebagai tambahan YDP Agong pun dah tegur.baca statement di bawah

JITRA - Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah mahu semua pihak menggembleng tenaga untuk menangani penyebaran fahaman syiah di negara ini.Mufti Kedah Datuk Syeikh Mohamad Baderuddin Ahmad berkata Yang di-Pertuan Agong menitahkan perkara itu semasa beliau menghadap Seri Paduka yang juga Sultan Kedah di Istana Anak Bukit dekat sini semalam.Katanya Seri Paduka melahirkan kebimbangan terhadap penularan fahaman syiah yang semakin serius di negara ini termasuk di Kedah walaupun penyebaran fahaman itu dilarang di negara ini. Tuanku Abdul Halim turut menitahkan supaya hukuman berat dikenakan terhadap mereka yang dikesan menyebarkan fahaman itu yang cuba menghakis pegangan Ahli Sunnah Wal Jamaah yang menjadi pegangan umat Islam di negara ini,katanya. 

Syeikh Mohamad Baderuddin berkata demikian pada sidang akhbar selepas menyampaikan ucaptama di seminar menangani isu Syiah di Malaysia peringkat Institusi Pengajian Tinggi (IPT) Zon Utara,di sini hari ini.Syeikh Mohamad Baderuddin berkata golongan muda antara mereka yang mudah tertarik terhadap fahaman syiah kerana difahamkan ditawarkan wang ringgit dan lawatan ke luar negara."Baru-baru ini ada maklumat yang diterima,ada remaja yang telah menunjukkan kepada rakannya kesenangan selepas dia ikut syiah.Remaja ini tak ada kereta sebelum ini dan bila dia masuk syiah dia dah ada kereta dan kesenangan."Umpan-umpan macam ini boleh menawan hati remaja untuk ikut syiah ini. Mereka juga tertawan dengan tarikan nikah mutaah yang memudahkan pasangan untuk berkahwin selain dibawa membuat lawatan ke negara yang dipimpin syiah. Semua ni nak tarik ramai orang masuk syiah," katanya. - Bernama

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates