Social Icons

Pages

Friday, September 13, 2013

MELETUP DAN SENSASI !!! APA KAITAN PEREMPUAN MELAYU INI DENGAN LIM GUAN ENG ??? WAJIB BACA !!!


panass dan meletup !!! Berita yang baru saya terima,gadis jelita di atas adalah masalah "baru" kepada rejim chauvinis Guan Eng dan DAP.Ketua Menteri Pulau Pinang itu yang memang terkenal sebagai seorang kaki perempuan,dikhabarkan sedang tertekan dan terpaksa mendapatkan rawatan di hospital kerana gadis ini.Gadis ini dikenali dengan nama Marini Nasution.



Macam mana tak tertekan,jika kes skandal RAINBOW sebelum ini pun kepala boleh naik plaster,ini nak tambah lagi dengan 'skandal' baru ??? Silap-silap Guan Eng boleh kena strok memikirkan apa yang Betty akan lakukan kepadanya jika perkara ini bocor.Menurut maklumat risikan,sejak semalam lagi Guan Eng sudah mulai kelam-kabut dan jadi serba tidak kena apabila berita ini mulai tersebar.Semacam binatang,beliau nampaknya sudah dapat menghidu bala yang bakal menimpa.

NAK TAHU APA TERJADI ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Asalkan Cik Marini bukan satu lagi Melayu/Islam LIBERAL, yg. dah cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari DAPSYAITAN/PKR!

Skrg. makin galak si PENGKHIANAT Islam/Melayu liberal dlm. UMNO, nak menguasai UMNO (dlm. PERKASA - jgnlah nasib yg. sama)! Golongan LIBERAL Islam/Melayu memang PENJAHANAM agama, bangsa dan negara. Kerana mereka sudah TAKSUB dgn "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' (pala hotak si KAPIR SATANIS Barat-Zionis PENIPU ini!), di mana wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian – telah MENJAHANAMKan akhlak dan akidah mereka, sbg. umat Islam/Melayu! Bakal kita jadi Bumiputera Islam MEREMPAT Palestin/Singapura!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Burung marah said...

Kalau ya pun nak boh pic, cari la yg korang tak kenal, ni dah tentu2 korang tau siapa, boleh contact direct tnya dan sahkan sendiri,

Nak provoke tak salah, tapi ambik la masa beberapa minit fikirkan kesan ata apa yg akan keluar nanti, byk lagi cara kalau tujuan dan niat nak menfofularkan individu2 tertentu, tetapi jgn sampai kesannya boleh memudaratkan,

Harap maaf

 
 
Blogger Templates