Social Icons

Pages

Sunday, September 22, 2013

HOT NEWS !!! OSTAZAH SEGERA ABBY MENGHINA HARI MALAYSIA ??? APA CERITA NI ???


sekali lagi ostazah segera abby meroyan di twitter.nampaknya abby ni seperti menghina hari malaysia.itupun saya rasa.cuba lihat gambar di atas.apa yang anda rasa ??? lepas tu kata percaya kat UMNO menempah bala dunia dan akhirat.agak-agaklah abby woiiii.abis tu anda tu macam mana ??? elok sangat kerr perangai anda ??? jangan cerita hal agama kalau tak tahu apa-apa.bagus belajar tentang agama Islam.saya tak nafikan,tapi yang ni anda dapat dari belajar agama islam ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Terbaca saya dalam paper Sinar Harian. Hadi Awang berkata, jika Umno nak bincang dengan PAS, tak ada masalah, tapi bukan untuk bersama dengan Umno membentuk kerajaan perpaduan.

Itu jawapan dari seorang " ulamak " yang sombong serta bongkak. Dia sanggup duduk bersama dengan DAP dengan harapan dapat membentuk kerajaan, sedangkan orang melayu melihat keadaan PAS dalam Pakatan Rakyat tak ubah seperti " Kupang Tembaga " saja. Astaghfirullah .. rupa2nya Allah swt telah menutup pintu hati " si ulamak " itu kepada kebenaran. Saudara sebangsa dan seagama telah Allah jelmakan sebagai musuh kepada " si ulamak " itu manakala Setan Allah nampakkan kepada dia sebagai sahabat yang boleh dipercayai. Tak apa lah kalau itu yang Allah mahu maka biar lah " si ulamak " itu dengan dunia dia.

Saya sebagai orang diluar PAS, berdoa semuga Allah jelmakan Harun Din dan Harun Taib sebagai " Imam Mahadi " yang diutuskan untuk menyelamatkan PAS, menyelaatkan Islam dan menyelamatkan orang melayu. Tidak ada apa yang saya harapkan melainkan terlalu sangat teringin untuk melihat seluruh orang melayu berada dibawah satu payung .. payung yang melindungi bangsa melayu dan agama islam.

Kepada TS Muhyidin ingin saya berkata " bersabar lah, niat anda jika ikhlas, insyallah Allah akan bersama anda juga satu hari nanti ".

Saya mendoakan agar Allah swt memberikan kekuatan kepada Datok Harun Din dan Datok Harun Taib untuk memimpin PAS ke jalan yang benar dan diredhai. MEMINTA BANTUAN SETAN UNTUK MENEGAKKAN PEMERINTAHAN ISLAM DAN MELAKSANAKAN HUKUM HUDUD ADALAH SUATU PERBUATAN YANG SESAT.

Ana Muslimah

Anonymous said...

HANYA MEREKA BERDUA SAHAJA ULAMA DALAM PAS YANG HATINYA MASIH HIDUP TIDAK BUTA....YANG LAIN NYA TELAH MENJADI SYAITAN BISU DAN HANYA JADI BELASAHAN DAN BARANG MAINAN RAKAN-RAKAN DALAM PAKATAN....MEREKA DAYUS,BODOH,TOLOL DAN SAMPAH AGAMA.....TIADA NILA WALAU SATU SEN PUN TERUTAMA SEKALI NIK AZIZ DAN HADI...HANYA JADI PAK TURUT..TIADA KEKUATAN,TIADA JATI DIRI....

Anonymous said...

Cukup-cukuplah tu Ostazah Abby. Semuanya ada had (everything has it's limit). Rasanya dah sampai masanya anda kunci mulut kedap-kedap(the time is up for you). Semua orang dah tau siapa sebenarnya anda (an opportunist of the highest degree).

Cakap lebih-lebih nanti takut jilat balik muntah yang dihamburkan tu... Mana lah tau, kalau-kalau dilowongkan Allah bagi UMNO dan PAS bersatu demi Negara, Agama, dan Bangsa.

Kalau itu terjadi, gagap nanti ustazah nak jilat balik... Masa tu apa pula yang ustazah nak cakap? Jadi, berhentilah mengeluarkan 'fatwa' anda sendiri. Anda bukan penentu keluar masuk sorga/neraka. Bermuhasabahlah... Please.

Anonymous said...

jangan salah kan eby dia bukan menghina tapi bertanya hari malaysia itu apa. kan itu pun salah kadang2 kita rasa org bodoh tapi pikir 2 kita lebih bodoh

 
 
Blogger Templates