Social Icons

Pages

Thursday, October 10, 2013

EKSKLUSIF !!! BUKU TULISAN PENGERUSI SUARAM PERJUANGKAN HAK LGBT DIDEDAHKAN !!! WAJIB LIHAT !!!



Ketika penulis ke kedai buku Kinokuniya KLCC beberapa minggu yang lepas,penulis terserempak dengan sebuah buku yang ditulis oleh Pengerusi Suara Rakyat Malaysia (SUARAM),Kua Kia Soong.Buku yang berjudul 'The Patriot Game : Writing On The Malaysian Wall' tidak lebih sebagai 'bible kecil' bagi mensucikan perjuangan LGBT atas nama 'Hak Asasi Manusia'.Ternyata inilah perjuangan SUARAM.Perjuangan Gay,Lesbian,Biseks dan Transeksual.Jadi kita tahulah kenapa Pakatan dapat undi popular dalam PRU13.Kerana sebahagian kecil rakyat Malaysia pengamal LGBT ini telah memberikan undi mereka kepada Pakatan.Inilah 'kepopularan Pakatan' yang sebenarnya :) 

Oleh Jebat

LIHAT GAMBAR DIBAWAH




APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

kebebasan memilih apa yang dimahukan ada batasnya. contohnya, masakan kalau ada pihak yang mahu menjadikan gansterism sebagai satu pilihan profesion maka apakah sebagai golongan pro kebebasan akan berikan kebebasan berkenaan?

dan kalau semua pihak diberikan kebebasan untu memilih apa yang dikehendaki, apakah pihak yang memilih untu jadi gangster tidak ada hak untuk berbuat demikian? kalau dibrikan hak itu apa akan terjadi?

Anonymous said...

semua ahli ada hak untuk memilih S/A parti tetapi kenapa hanya kurang lebih 2000 perwakilan CEC saja di berikan keistimewaan?

bukankah ini menunjukkan tidak semua hak itu 'wajib' diberikan kepada sekelompok ahli? tidakkah ini tidak menepati hak asasi?

Suaram macam mana? apakah semua ahli diberikan hak untuk memilih ketua Suara Anarki haram?

kalau tidak ada, bukankah elok kalau Suaram peluruskan apa yang bengkok dalam organisasi sendiri terlebih dahulu?

Anonymous said...

sebelum manusia memupuskan generasinya sendiri susulan mengamalkan budaya Kota Sodom, Bala akan tiba terlebih dahulu.

Anonymous said...

AS telah berikan hak sepenuhnya kepada golongan songsang termasuk tinggal serumah seumpama suami dan isteri..

soalnya, apakah Bala ekonomi yang melanda AS sekarang kebetulan atau ada kaitan?

 
 
Blogger Templates