Social Icons

Pages

Friday, October 18, 2013

EKSKLUSIF !!! ISU #KALIMAHALLAH !!! ULAMA ARAB PUJI TINDAKAN MALAYSIA !!! ANWAR IBRAHIM ???


sila lihat gambar di atas dan di bawah,ini bukan rekaan,ini adalah kenyataan.anwar ibrahim tak nak komen kerr gambar di atas.Kalimah Allah memang patut digunakan oleh Umat Islam,bukan untuk agama lain.lihat pulak gambar di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

usin said...

macam biasa, ulamak arab tu telah dibeli oleh umno. tak taulah berapa harganya. mungkin seringgit mcm yg selangor bayar pada pak anuWAR. maza, hj hadi, khalid samad, mahpoz dan lain2 yg sokong tuntutan katholik tu nak kata apa pulak?

Anonymous said...

Yg buta hati spt pencacai PR dan berok King Jason anjing upahan itu berilah 1000 bukti apapun mereka tetap BUTA dan tolak kebenaran!

Anonymous said...

Lihatlah DRAMA DAJAL tak habis-habis si PENYAMAQ-PENAKUT-muka-menggerunkan ini di artikel BERNAS Sebastian Phiu - http://sebastianphiu.blogspot.com/2013/10/anwaribrahim-takut-berforum-dengan.html,
@anwaribrahim Takut Berforum Dengan @ustazfathulbari Di Adelaide, Posted by Sebasatian Phiu Abdullah Posted on 21:31:

Sebastian Phiu: Anwar Ibrahim dikatakan takut berforum dengan Fathul Bari yang baru-baru ini terpilih menjadi Exco Gerakan Pemuda UMNO Malaysia juga dalam masa yang sama menerima undi tertinggi ketika pemilihan yang lepas.

Ini bukan wa kata. Ini student Adelaide Australia sana yang kata ma. Lu olang baca ini dia punya tulisan dalam dia punya blog. Anwar Ibrahim belani cabar olang tak pandai ciakap saja ma. Mereka baru plan mau buat forum di Adelaide sana ma. Tapi Anwar Ibragim reject ma. Takkan Anwar Iblahim takut ma. Ceh, talak guna punya Anwar Iblahim. Pinakut punya kaki. Dengan China Doll lu belani la. Haiya..!!!

Sebelum ini Anwar Ibrahim asyik ajak orang lain berdebat. Sana debat sini debat. Tapi bila orang ajak dia berforum saja, bukan debatnya pun adoi tapi dia lari pulaknye adoi. Lu mau lali mana, semua olang sudah nampak pun lu punya itu pun adoi. Khutbah jumaat boleh bagi ma, lagi manyak eksyen selupa olang alim ulama punya olang tapi apa pasat takut forum ma..?? Wayang punya olang. Ceh..!!!

Sikalang cuba lu ciakap lu belani ka talak belani forum / debat sama Fatul Bari. Lu sikalang ciakap tengok..!! …..

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).


 
 
Blogger Templates