Social Icons

Pages

Thursday, October 03, 2013

EKSLUSIF !!! VIDEO PENUH UCAPAN PM @NAJIBRAZAK PADA PERHIMPUNAN AGUNG PBB KE 68 DIDEDAHKAN !!!


di bawah adalah video penuh ucapan Perdana Menteri Datuk Seri Najib di New York.kepada yang belum sempat lihat video,jom lihat video ini


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Satu ucapan yang hambar......dan dikira tidak matang dari seorang pemimpin kecil perasan besar dan hebat .

Anonymous said...

Jiran yang damai akan bercakap tentang perdamaian dan sentiasa menyarankan kedamaian. Jiran yang damai tidak akan menghasut pihak lain untuk menjatuhkan pihak lain.

Jiran yang berantakan akan bercakap buruk tentang tentang orang lain. Jiran yang berantakan tidak tidur malam dek terparanoidkan senjata pemusnah yang dimiliki pihak lain.

Anonymous said...

PBB lar nih:

kepala zionis kata kepala syiah adalah ibarat serigala memakai kostum bebiri.

dunia nampak zionis adalah sebenarnya goliath tetapi menyembunyikan fizikalitinya dalam kostum david.

Anonymous said...

Untuk TUMBANGKAN parti melaryu (PM), Dapig tak pernah pun mampu dan tak akan pernah mampu melaksanakannya berseorangan tetapi Dapig akan ada sedikit peluang kalau dibantu oleh puak serpihan PM (iaitu Pis).

Dalam konteks global, Natangyahu tidak akan mampu membuli jiran-jirannya kalau tidak mendapat kerjasama dari kaki buli lebih besar. kini, kaki buli lebih besar masuk 'Sepital' kerana 'patah kaki'.

Untuk meneruskan pembulian, Natangyahu tidak akan mampu "stand alone" tetapi dia perlukan jalinan kerjasama dengan jiran-jiran yang dulunya adalah rakan rapat kepada musuh tradisinya tetapi kini telah berubah menjadi seteru kepada musuh tradisinya.

* Harap-harap biarlah PBB jadi wadah pembanterasan gejala buli dan bukan jadi lubuk berkumpulnya kaki-kaki buli internasional.

 
 
Blogger Templates