Social Icons

Pages

Sunday, October 20, 2013

KURANG AJAR !!! ZAID IBRAHIM PERTIKAI IBADAH KORBAN !!! APA CERITA NI ???


Zaid Ibrahim ni faham tak Ibadah korban tu untuk apa sebenarnya ??? bodoh orang tua ni,dia ingat ibadah korban ni ciptaan manusia kot.Nabi Ibrahim pun tak pertikai suruhan Allah.Dia pula nak pertikai ??? - Siemens melayu

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

15 comments:

Anonymous said...

Bukan kurang ajar tapi KURANG ILMU AGAMA atau mungkin dia bukan seorang Islam. Macam sama tarafnya dengan si Nicky Ajis mempersendakan Rasulullah.

Anonymous said...

tua tapi x berilmu..kesian

Anonymous said...

Badut Rakyat, pedulikan si BODOH-mcm-KERBAU ini! Si liberal-liberal (ramai juga dah MURTAD senyap-senyap) yg- selalunya asyik-jilat-tamadun-Kapir-Barat/Zionis tak pula MELALAK bila cthnya di Jerman/Barat, di mana MEROGOL HAIWAN utk. MEMUASKAN nafsu seks-BUAS si LIBERAL SYAITAN (termasuk ’zoo‘ khas utk. rogol segala mcm. haiwan) adalah sah dlm. undg-undg - lihat di akhbar (yg. anti-Islam) http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Quantum Metal Consultant said...

Sama bodoh dng perwakilan umno.

Anonymous said...

Senang nak mengaku Islam,tapi susah utk benar-benar beriman.Inilah yg banyak terjadi termasuklah di kalangan para 'lebai'yg terlalu mengutamakan undi puak kafir.

praha2 said...

selalunyo oran yg berpelajaran tu kurang pelajaran nyo. sebob tu lah dio kato gitu. pado hai nyo dio datang dari kampong dab patut tau apo yg dilakukan. olih sobab dah berkawan dongan oran putar alam dio pun putarlah.

Anonymous said...

Biasalah dah x popular so keluarkan satu statement yg qblh buat diri popular blk....melayu bidoh makin ramai skarang ni...zaman makin maju tapi semakin rami melayu kelas pertama tapi mindanya kelas ketiga wlaupun belajar tinggi...ni namanya bodoh x leh diajat

Anonymous said...

setuju dengan kluangman..sama bodo dengan perwakilan UMNO yang masih memenangkan KERISMUDIN tu..banyak dah sikeris ni buat yang melukakan hati melayu tapi itu lah malas dah nak ulas panjang2..so stupid so dumb..

Anti-MelayuBacul said...

Zaid ni dah termakan nasi kangkang LGBT Bang Non Al-Jubs Wal-Liwati.....

Anonymous said...

Sekiranya kita ada isteri seorang Islam sama ingat mengingati. Itulah orang dulu2 emak bapa mencari jodoh untuk anak lelakinya agar isteri anak itu orang yg beragama untuk menasihati anak mereka.

Tidak kah mereka tahu yg Lembu yg dikorbankan itu akan menjadi binatang syorga? Daging2 tersebut disedekah kpd fakir miskin. Harga daging sekarang meningkat orang miskin tidak mampu membeli daging selalu. Kalau kita sedekah kita juga akan mendapat pahala.

Siput

Anonymous said...

Sapa menang pun kenalah terima .... Yang kata perwakilan umno bodoh sebenarnya dia yg terbodoh.

Anonymous said...

Aku tak pandai sangat bahasa orang putih tapi yang children, school, human and traumanic. Aku rasa dia ni kena mandi bunga yang di campur dengan air taikkkk.

Anonymous said...

zaid ibrahim mungkin atau tak pernah buat korban kot, dan jarang pergi masjid belajar agama.

Anonymous said...

Nampak sangat tak berapa nak belajar agama. Melihat darah binatang korban adalah sunat bagi org yang melakukan korban. Kalau dah sunat maksudnya benda yang baik la t. Takkan islam menuntut penganutnya melakukan benda yang tidak baik.

Punya la penakut si zaid yang sorg ni. Tengok binatnag kena sembelih trauma konon.. Makan daging lembu tak de trauma..Ingat kalau lembu tu tak sembelih boleh makan ke?? pooodi..

Sebagai public figure jangan letakkan diri awak sgt rendah mcm sampah..Hanya sampah jer yang buat statement yg menampakkan kebodohan diri sendiri..kalau ilmu agama tu cetek pergi belajr..bukannya buat statement sesuka hati..

For your information, tuntutan korban ni telah disyariatkan atau dilakukan sebelum nabi muhammad lahir ke muka bumi. Tuntutan korban telah dilakukan sejak zaman nabi adam lagi..jangan ada mana2 agama nak buat sindiran mengenai ibadat ini..Ini adalah antara ibadat tertua didunia sebab ia dijalankan oleh anak nabi adam sendiri..

zaid macai harap faham

Anonymous said...

Zaid sila belajar ilmu agama.

 
 
Blogger Templates