Social Icons

Pages

Monday, November 25, 2013

HOT NEWS !!! KALAH JAWATAN NAIB PRESIDEN PAS,MAHFUZ OMAR LEPAS GERAM DI PARLIMEN !!! VIDEO INSIDE !!!


Ahli parlimen Pokok Sena Datuk Mahfuz Omar ‘naik angin’ di Dewan Rakyat petang Isnin apabila kisah kegagalannya bertanding jawatan Naib Presiden PAS serta tindakan parti itu melakukan undian semula jawatan bagi itu dibangkitkan ahli Parlimen Tanjung Karang Datuk Seri Noh Omar.Sebelum itu,ahli Parlimen Lenggong Datuk Shamsul Anuar Nasarah mencelah Mahfuz yang sedang berbahas isu kebajikan tentera dengan menyindir mengatakan,Mahfuz patut menang jawatan Naib Presiden berdasarkan kehebatannya berbahas di Dewan Rakyat. Shamsul Anuar berkata PAS silap kerana tidak memilih Mahfuz sebagai Naib Presiden menyebabkan Pesuruhjaya PAS Kedah itu naik angin dan semakin ‘garang’ berbahas.

 Noh yang bangun mencelah kemudian bertanya kenapa Mahfuz ‘dok marah sangat pasal apa?”. “Saya dengar cakap Pokok Sena ada benarnya..tetapi pelik orang PAS tak terima (pilihnya)..ni dok cakap pengurusan negara, pengurusan kewangan, pengurusan tanah yang PAS dok urus pilihan parti pun tak betul pasal apa?…sebab pilih urusan parti tak betul Yang Berhormat kalah…(saya) ingat kalau kira kali ke empat, Yang Berhormat boleh menang,” kata Noh.Sindiran Noh menyebabkan Mahfuz semakin berang dan menuduh SPR bodoh dan pekak badak kerana tidak dengar macam-macam komplen pasal pilihan raya.Ikuti gelagat Mahfuz dalam rakaman di bawah yang antara lain kata sanggup lompat naik atas meja jika menang jawatan Naib Presiden.

LIHAT VIDEO DI BAWAH


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

tak kira siapa pun menang dalam pemilihan Pas...Pas tetap kuda tunggangan sahaja dalam pakatan... itulah hakikat yang memang disedari oleh ahli Pas tetapi tak nak diterima oleh barisan kepimpinan...

Anonymous said...

Jika dikatakan SPR sebagai bodoh, bagaimana calon PAS boleh menang di dalam pilihanraya kecil dun sg. limau? Sucikan diri dan kelompok anda dahulu sebelum cuba menyucikan orang dan organisasi lain.

Sekadar pandangan untuk saudara Mahfuz dan mereka yang sukar menerima kekalahan. Tapi bila anda menang, tidak pula anda tuduh SPR bodoh kerana memenangkan anda. Fikir2kan lah..

Anonymous said...

nak fikir mende??? Otak Pas dah tak berfungsi sejak menjilat lobang taik Dap dan Aljuburi... tunggu masa je Pas akan jadi cabang Pkr...

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Amerika mengurus pengurusan negara pun boleh JEM 20 hari....

Labu8455 said...

Aku pun tak sokong PAS ni tapi apasal isu tanah tergadai tu tak dijawab ?

 
 
Blogger Templates