Social Icons

Pages

Wednesday, December 11, 2013

EKSKLUSIF !!! NASIHAT KEPADA PEMIMPIN UMNO !!! TOLONG BACA ISI HATI RAKYAT INI !!!


kepada pemimpin UMNO,tolong baca isihati rakyat malaysia yang tidak dapat bantuan ini.saya faham tak semua pemimpin macam tu,tapi ini adalah nasihat untuk anda wahai pemimpin UMNO.tolonglah mereka yang susah.berilah kebajikan untuk mereka.saya faham anda ada keluarga tapi jangan sampai jadi macam ni.

tetapi,saya nak ulas sikit komen ni.kepada norizan abu bakar,jgn mengharap saja kepada bantuan dari kerajaan atau parti lain.apa kata anda juga berusaha untuk membaiki kehidupan anda.bukan x boleh harap dari kerajaan,boleh tapi jangan terlalu mengharap.masihkah anda ingat cerita orang kurang upaya yang pandai melukis ??? beliau juga berdikari untuk mendapatkan sesuap nasi.saya harap anda pelajari dari cerita itu.tapi ada sesuatu yang ganggu fikiran saya.adakah benar Norizan ini ahli UMNO atau ini kerja puak pembangkang ??? 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

Betul ka cari publisiti. Kalau ya pun takpayah lah kata saya ahli umno tapi tak ditolong cukuplah. Ni tak kata pula pas/Pkr yang hulur bantuan. Bukankah itu memburuukan umno dan menaiikan PR. Hello mek nanti bercuruh-curah bantuan yang mek akan terima. Pandai mek nu.

Anonymous said...

Aku ahli umno aku terharu mendapat bantuan dari kerajaan aku malu nak beritahu kerajaan tolong aku kerana takut nanti org kata aku penipu.

Anonymous said...

Betul ke ahli UMNO? Kalau ahli takkan tak tau kat mana minta tolong.

Melayu Islam said...

Aku dulu ahli PAS, tp dpt bnyk bantuan dr kjaan yg diterajui UMNO, dr sekolah rendah, sekolah menengah berasrama hinggalah ke U dgn pinjaman boleh ubah yg sekrg aku tak payah bayar pun (result OK). Dulu aku ikut PAS sbb dia kata nak laksanakan Islam, hingga skrg rupanya kena tipu je, sorry to say, apa yg PAS buat utk tinggikan syiar Islam dan majukan Melayu, selain ngutuk UMNO ? Buruk buruk UMNO, bnyk dah jasanya.

Onna said...

macam menyamar jer...entah2 org pas atau pkr...dikatanya ahli umno...dpt publisiti murah nampaknya

Anonymous said...

ahh..ahh ...ye.menyamar kot.msia ni kn umno punye.x de umno,mampuslah rakyat...apa lagi melayu mahu!!!!!&!&&&&&&

Anonymous said...

TAMPAR AJE MEK INI. MAKAN ORANG NAK SUAPKAN. KERJA LAH BAHALOL!G

 
 
Blogger Templates