Social Icons

Pages

Wednesday, December 11, 2013

EKSKLUSIF !!! NASIHAT KEPADA PEMIMPIN UMNO !!! TOLONG BACA ISI HATI RAKYAT INI !!!


kepada pemimpin UMNO,tolong baca isihati rakyat malaysia yang tidak dapat bantuan ini.saya faham tak semua pemimpin macam tu,tapi ini adalah nasihat untuk anda wahai pemimpin UMNO.tolonglah mereka yang susah.berilah kebajikan untuk mereka.saya faham anda ada keluarga tapi jangan sampai jadi macam ni.

tetapi,saya nak ulas sikit komen ni.kepada norizan abu bakar,jgn mengharap saja kepada bantuan dari kerajaan atau parti lain.apa kata anda juga berusaha untuk membaiki kehidupan anda.bukan x boleh harap dari kerajaan,boleh tapi jangan terlalu mengharap.masihkah anda ingat cerita orang kurang upaya yang pandai melukis ??? beliau juga berdikari untuk mendapatkan sesuap nasi.saya harap anda pelajari dari cerita itu.tapi ada sesuatu yang ganggu fikiran saya.adakah benar Norizan ini ahli UMNO atau ini kerja puak pembangkang ??? 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates