Social Icons

Pages

Tuesday, December 24, 2013

KURANG AJAR !!! @PDRMSIA !!! PESERTA #DEMO NAK BAWA #BOM PADA #31DISEMBER !!! TOLONG AMBIL TINDAKAN !!!


anda lihat gambar di atas dan cari mamat yang bernama Asmaelz Hadzeny II ini.nampaknya benda yang sama akan berlaku.sebelum ini mereka merusuh dan terbalik kan kereta polis,mereka melanggar polis.yang paling dasyat semua motor yang diletakkan di bahu jalan hancur.adakah benda ini akan berlaku sekali lagi ??? kepada Polis Diraja Malaysia tolong ambil tindakan.kumpulkan seberapa ramai anggota dan tangkap mereka yang terlibat

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

http://omakkau.blogspot.com/2013/12/pihak-polis-sedang-menyiasat-satu.html?m=1

Anonymous said...

*TIADA BERLAKU INSIDEN PENGEBOMAN: PDRM menafikan satu kenyataan yang dikeluarkan oleh sebuah laman Facebook yang mendakwa berlakunya pengeboman di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman yang mengakibatkan kematian dan kecederaan beberapa pegawai serta anggota polis. 

Adalah dimaklumkan keadaan di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman adalah tenang dan beroperasi seperti biasa.

Berikutan penyebaran khabar angin tersebut, satu laporan polis telah dibuat dan kes akan disiasat di bawah Seksyen 505 (b) Kanun Keseksaan iaitu dengan niat hendak menyebabkan, atau yang mungkin menyebabkan, ketakutan atau kegentaran kepada awam, yang membawa hukuman penjara dua (2) tahun dengan denda atau kedua-duanya sekali.

Perbuatan menyebarkan berita palsu adalah perbuatan yang keji dan PDRM akan mengambil tindakan yang tegas terhadap pelaku ini. 

Orang ramai diminta bekerjasama untuk tidak menyebarkan berita seumpama ini kerana pihak polis akan mengambil tindakan undang-undang kepada mereka yang berbuat demikian.

SUPT Lai Lee Ching 
SUPT Komunikasi Korporat
Urusetia KPN (Komunikasi Korporat) 
Bukit Aman*

Anonymous said...

Admin badut pasti satu hri akan ditimpa musibah olh ALLAH SWT kerana selalu mengeluarkan artikel menfitnah.. Balasan ALLAH adalah benar ..cuma lamvat arau pun cepat ..hanya ALLAH yg maha mengetahui..

 
 
Blogger Templates