Social Icons

Pages

Thursday, January 30, 2014

#PRKKAJANG !!! #ANWARIBRAHIM NI KENAPA ??? INGAT TUKAR WAKIL RAKYAT MACAM TUKAR SELUAR DALAM KERR ???


haaaa nganga luas-luas sikit !!! Anwar Ibrahim ni ingat tukar wakil rakyat macam tukar seluar dalam kerr ??? siap bagi alasan macam-macam nak pertahankan kajang.apa pun sebenanya ini adalah rancangan jahat tangan-tangan ghaib yang sepatutnya rakyat negeri Selangor nampak dengan jelas dan nyata.kenapa saya begitu ???

anwar ibrahim siap bagi warning supaya BN ikut tidak bertanding.apa bodoh sangat ker rakyat sampai tak tahu prosidur pilihanraya,nak adakan PRK tapi tak ada pertandingan ???? Habis,orang baris pegi mengundi utk apa ??? Di Thailand yang tengah hangat demonstrasi pun tidak akan buat pilihanraya selagi tak cukup calon bertanding.dia ni ingat rakyat sebodoh itu kah? ?? jawab lah betul-betul apa yang wartawan tanya pasal membazir !!! ni jawapan bodoh juga diberi kononnya nak pertahankan kajang.kalau saya jadi anwar itu bukan jawapan saya.jawapan saya,kami akan teruskan demi untuk rakyat walaupun menang atau kalah dan kami beri balik wang rakyat dengan apa pun bantuan.kan senang.ini nak sangat kata tak payah ada pertandingan.itu kerr dikatakan pemimpin ???

anda perlu ingat 1 benda.sekiranya anwar ibrahim menang di DUN KAJANG beliau boleh jadi MB tau !!! hanya pertandingan di DUN boleh jadi MB dengan syarat alamat di selangor atau anak jati selangor.maafkan saya kalau saya silap.sebab itu anwar terdesak tukar alamat.lihat gambar di bawah


sebelum ini tak nak bertanding,nampak sangat hipokrit nyaaa !!! tak percaya ???


YANG ATAS TU APA CERITA ???

JOM LIHAT VIDEO DI BAWAH ANWAR IBRAHIM KAT WARTAWAN !!!



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates