Social Icons

Pages

Thursday, January 30, 2014

#PRKKAJANG !!! #ANWARIBRAHIM NI KENAPA ??? INGAT TUKAR WAKIL RAKYAT MACAM TUKAR SELUAR DALAM KERR ???


haaaa nganga luas-luas sikit !!! Anwar Ibrahim ni ingat tukar wakil rakyat macam tukar seluar dalam kerr ??? siap bagi alasan macam-macam nak pertahankan kajang.apa pun sebenanya ini adalah rancangan jahat tangan-tangan ghaib yang sepatutnya rakyat negeri Selangor nampak dengan jelas dan nyata.kenapa saya begitu ???

anwar ibrahim siap bagi warning supaya BN ikut tidak bertanding.apa bodoh sangat ker rakyat sampai tak tahu prosidur pilihanraya,nak adakan PRK tapi tak ada pertandingan ???? Habis,orang baris pegi mengundi utk apa ??? Di Thailand yang tengah hangat demonstrasi pun tidak akan buat pilihanraya selagi tak cukup calon bertanding.dia ni ingat rakyat sebodoh itu kah? ?? jawab lah betul-betul apa yang wartawan tanya pasal membazir !!! ni jawapan bodoh juga diberi kononnya nak pertahankan kajang.kalau saya jadi anwar itu bukan jawapan saya.jawapan saya,kami akan teruskan demi untuk rakyat walaupun menang atau kalah dan kami beri balik wang rakyat dengan apa pun bantuan.kan senang.ini nak sangat kata tak payah ada pertandingan.itu kerr dikatakan pemimpin ???

anda perlu ingat 1 benda.sekiranya anwar ibrahim menang di DUN KAJANG beliau boleh jadi MB tau !!! hanya pertandingan di DUN boleh jadi MB dengan syarat alamat di selangor atau anak jati selangor.maafkan saya kalau saya silap.sebab itu anwar terdesak tukar alamat.lihat gambar di bawah


sebelum ini tak nak bertanding,nampak sangat hipokrit nyaaa !!! tak percaya ???


YANG ATAS TU APA CERITA ???

JOM LIHAT VIDEO DI BAWAH ANWAR IBRAHIM KAT WARTAWAN !!!



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

..hehe..mudah aje sifir aljuburi sekoq ni.. tak dapat lobang kunyit bau kentut pun jadik la.. tak dapat jadi pm msia dapat mb sgor pun jadi la..

..begitu la desperate nya ketua fcukatan munapig lahanat sekoq ni.. taqbir!.. laung mat sabu aka barua aljuburi..

Anonymous said...

bapak penipu...mati cepat la luu..

Anonymous said...

Pergi mampus lah kau pakatan dengan setan.

Anonymous said...

Untuk PRK Kajang, tolong guna kan saluran MCA, Gerakan, JKKK dan pelbagai saluran untuk sebarkan kekejaman pemimpin melayu dalam PKR menzalimi orang cina, sehingga ADU cina sanggup di"bunuh" demi serakah nafsu pemimpin PKR - Anuar Ibrahim yang tidak bermoral. Orang cina dan pengundi cina mesti diberitahu bahawa pemimpin melayu dalak PKR pentingkan diri mereka masing2 dan memperalatkan cina sahaja. Mereka menzalimi kaum cina. Selama ini BN tidal pernah melakukan kezaliman seperti ini kepada parti MCA, Gerakan dan India. Guna kan tema ini dalam kempen PRK Kajang. Jangan beri undi kepada PKR dan Anuar Ibrahim. Hentikan kezaliman Anuar Ibrahim dan konco-konco nya di dalam PKR dan PR.

Anonymous said...

ternyata bn gempaq dan kecut dgn tindakan anwar.

tindakan tukar wakil rkyat memang bukan mcm tukar seluar tapi ia adalah tindakan besar utk tukar bn.

ibarat tentera yg mara makin hampir ke kubu lawan, lawan gelisah dlm kubu tk tidoq malam.

bekas general tua kutuk yg dh pencen pun panas jubuqnya kerana tindakan anwar.

itulah balasan kerana fitnah liwat jubuq , sekarang org tua tu panas jubuq sendiri.

rasalah mcm kena liwat, suka sgt fitnah liwat. rasakan. menangisla mukriz

Anonymous said...

x abis2 politik..buang masa! buang duit! menyusahkan rakyat!..diaorg ni nak tolong rakyat ke, nak menyusahkan rakyat?! Mmg gila kuasa!!saja je main isu, nak tolong rakyat konon!!apasal masa pilihanraya pilih ADUN yg letak jawatan tu!!..ni suka2 hati suruh letak jawatan!!..rakyat dah pilih, main suka2 hati nak tukar bagai!! rakyat bukannya brg mainan percaturan politik bodoh mcm ni!!..Apasal org luar S'gor sibuk menyemak nak memerintah kat sini!!menyusahkan betul!!

Anonymous said...

ini lah masa nya, nak kuborkan anuwar dlm prk kajang. let do it!

 
 
Blogger Templates