Social Icons

Pages

Wednesday, February 05, 2014

EKSKLUSIF !!! SIAPA KAH SEBENAR NYA #TERESAKOK ??? SIAPA YANG RASIS ??? WAJIB LIHAT !!!


saya nak tahu apa jawapan anda wahai pembaca dari puak pembangkang,adakah benar UMNO rasis ??? mana bukti UMNO rasis ??? adakah anda tahu pemimpin pembangkang yang sebenar nya rasis ??? contoh nya Lim Kit Siang.apa yang dia kata masa 13 mei.adakah itu tak rasis ??? lihat dulu gambar di bawah


adakah teresa kok tidak rasis ??? malas nak cerita panjang-panjang nanti ada yang kata Badut Rakyat rasis.lihat gambar dan video di bawah



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

*Tahniah kepada kesemua penyokong, pendokong dan ahli UMNO/BN kerana memberikan sokongan padu tidak berbelah bagi dengan berkerja keras berhempas puluas dan bertungkus lumus untuk memenangakan UMNO/BN pada PRU 13 lalu.

Kini salah satu hadiah dari kerajaan UMNO/BN ialah kenaikan bayaran insurans untuk semua jenis kenderaan mulai 15 hb Februari 2014.

Kalau rasa tidak puas hati kerana kenaikan di anggap terlalu kecil, apa kata desak supaya naik sampai 150%.

Ini baru betul kerajaan yang menjaga kebajikan rakyat .. tidak mau rakyat hidup susah .. kerajaan berjiwa rakyat murni lagi suci. .. APA LAGI PENYOKONG UMNO MAU.

Insurans Kenderaan Kereta dan Motor naik Februari 2014. berita kenaikan insurans kenderaan ni memang tak disebut dalam berita, tetapi dijangka tidak lama lagi harga insurans kenderaan akan naik sebanyak 15% bermula 15 Februari 2014 ini menurut sumber daripada kalangan kakitangan syarikat insurans sendiri.

Menurut laporan akhbar pada 25 Feb 2011, insurans kenderaan dikatakan akan meningkat secara berperingkat bermula pada tahun 2012 hingga 2015, ianya sebagai usaha kerajaan untuk mengimbangi kerugian yang ditanggung syarikat insurans. Berikut adalah kenyataan akhbar mengenai kenaikan harga insurans kenderaan bermotor pada 25 Feb 2011. 

 Jadi, dinasihatkan kepada kalangan pembaca yang mana cukai jalan (roadtax) kenderaan yang mati sebelum 14 Mei 2014 boleh perbaharuinya semula dengan segera untuk mengelakkan kerugian.

Dengan kenaikan insurans naik sehingga 15%, agak tinggi juga perbezaan untuk perbelanjaan anda kelak. Walaubagaimanapun pilihan ditangan anda.*

Anonymous said...

GEMPAR - Skandal 1Azam RM690 juta rupanya lebih besar dari skandal NFCPETALING JAYA 4 FEB: Pengarah Strategi KEADILAN, Rafizi Ramli berkata, skandal 1Azam lebih besar dari penyelewengan Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) yang melibatkan dana awam berjumlah RM250 juta.

“Jika ‘meletup’, ia benar-benar memalukan Umno kerana pengkhianatannya lebih besar dari kes penyelewengan dana NFC.


“Jika pengkhianatan berlaku, kerajaan Persekutuan di bawah Umno-BN membiarkan rakyat termiskin diperalat untuk mengayakan beberapa pegawai yang pecah amanah,” kata Rafizi pada sidang media di ibu pejabat KEADILAN, hari ini.

Menurut Rafizi, Laporan Tahunan Pemandu 2011 menyatakan, antara tahun 2010 dan 2011, kerajaan membelanjakan sehingga RM690 juta untuk program skim 1Azam yang dikelola Kementerian Pembangunan Wanita, Keluaga & Masyarakat.

“Saya tak terkejut ada campur tangan politik menghalang beberapa orang yang disiasat kerana disyaki menyeleweng Skim 1Azam daripada didakwa,” jelas Rafizi.

Beliau telah menulis surat kepada Pengerusi Jawatankuasa Kira-kira Negara (PAC), Datuk Nur Jazlan Mohamad dan Ketua Audit Negara, Tan Sri Ambrin Buang mendesak siasatan menyeluruh pelaksanaan skim 1Azam.

Justeru, Rafizi mendesak kuasa pertuduhan melibatkan kes penyelewengan diberikan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)
“Selain memperkukuh undang-undang anti rasuah sedia ada, kita perlu meminda Perlembagaan agar kuasa pendakwaan diberi kepada SPRM.

“Ini satu kes yang cukup jelas walaupun SPRM yakin dengan siasatannya sehingga membuat pengumuman dua suspek ini akan didakwa di mahkamah.

“Dengan kuasa pendakwaan berasingan, perkara asas dapat dikembalikan. Tetapi apabila kuasa mendakwa berada di tangan Peguam Negara, perkara sama berulang,” katanya.

aku said...

bila la ahli Parlimen PR ni buat kerja untuk rakyat, asyik nak hentam kerajaan je...makan gaji buta je..oh seronoknya jadi pembangkang..terima kasih wahai pengundi PR..kalau bayar data plan bulan2, boleh la pulak..bila naik insuran/roadtax setahub sekali, bising...nak free, cari la negara lain yang boleh bagi semua free kat mangkuk mcm hang kat atas tu...free...ha..ha..

aku said...

rafizi mmg hebat, bab menelanjangkan sesama Islam mmg terbaik..nak tanya sikit,semua cina/kapir kat malaysia ni maksum ke? takde korup? ke..hang dah terhutang budi dengan depa...air la sikit...

Anonymous said...

Pada saya .. PARA PEMIMPIN PR YANG BERAGAMA ISLAM .. TELAH DIBAYAR OLEH CINA DAP SUPAYA TUTUP MULUT .. Bila satu2 Perkara SENSITIF YANG DILAKUKAN OLeH CINA KAPIR HARBI ( DAP)


Anonymous said...

Inilah ikhtibar yg boleh diambil akibat terlalu gilakan kuasa,melayu akan hilang seru dan maruah diri oleh perbuatan melayu juga...akan berulangkah kisah sejarah melayu melaka yg tamak haloba..

 
 
Blogger Templates