Social Icons

Pages

Monday, February 10, 2014

HOT NEWS !!! SAYANG PULAK #HARAKAH KAT #TERESAKOK YEKK ??? INI SEMUA DRAMA !!!


Dalam Harakahdaily.net lidah rasmi parti Pas memberi ruang seluas-luasnya kepada pemimpin Pas dan Dap untuk mengecam tindakan NGO Melayu yang dianggap kononnya membuat tindakan jahiliyah yang bertentangan dengan dunia moden yang berpaksikan kematangan dan intelektual yang tinggi.Lidah rasmi Pas membuat 7 posting yang berkaitan dengan kecaman yang dianggap menghina Teresa Kok dan pemimpin Dap. 

Persoalannya sekarang dimanakah pemimpin Pas ketika Penasihat DAP,Lim Kit Siang mempertikaikan khutbah Jumaat ??? Kenapa pemimpin Pas jadi bisu apabila berhadapan dengan Lim Kit Siang ??? Lim Kit Siang mendakwa,khutbah Jumaat di ibu negara pada 31 Januari lalu menyebut perpecahan dalam kalangan umat Islam bukan sahaja disebabkan oleh iman yang lemah tetapi juga kerana hasutan umat Kristian dan Yahudi adalah bercanggah dengan usaha perdamaian.Meskipun teks ucapan khutbah Jumaat itu memetik Firman Allah SWT dalam surah Al Baqarah ayat 120 mengenai kaum Yahudi dan Nasrani,Kit Siang tetap menegaskan bahawa khutbah Jumaat perlu diubah. 

Kenapa pemimpin parti yang dikatakan memperjuangkan Islam hanya diam membisu dalam isu penghinaan khutbah Jumaat ini sedangkan apabila pemimpin zionis seperti Teresa Kok,Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng dikecam Pas bingkas bangun mempertahankan seolah-olah mereka itu pemimpin Islam.Jika dilihat senario perbuatan biadap mereka ini memang sepatutnya mereka ini dikecam sebegitu rupa mungkin pemimpin Pas sudah termakan budi jadi nak tak nak mereka terpaksa mempertahankan pemimpin Dap daripada diganggu.Oleh itu Pas usah dabik dada mengatakan parti mereka memperjuangkan Islam dan hentikanlah penipuan terhadap umat Islam yang dibuat dalam setiap ceramah di ceruk-ceruk kampung dan pedalaman.

Kasihanilah penduduk kampung yang tidak berdosa yang pernah ditipu oleh pemimpin Pas.Demi untuk mendapatkan kuasa bersama dengan pemimpin Dap mereka sanggup melakukan apa sahaja.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

5 comments:

Anonymous said...

Bila masa pas perjuangkan islam? Sejak 30thn dulu pas secara konsisten pecah belahkan islam. Jual nama Allah dan hudud kelentong cukup bukti pas hanya parti politik bertaraf longkang.

Anonymous said...

hairan aku dengan pas. umno dimusuhi hingga sanggup dikafirkan. mereka sombong dan angkuh tetapi tuduh umno sombong. mereka berlagak konon mereka pengamal agama terbaik tapi tak pernah membuang hasad dengki di hati spt tuntutan agama.

Anonymous said...

PAS laknatullah.. puak2 munafik yg bertopeng Agama.. tktau sebanyak mana lagi contoh yg perlu ditunjukkan oleh Allah bahawa wajib kita tolak PAS..
PAS sgt sesat bila mana Aqidah Islam ia mula tk kisah.. mereka lebih takut DAP kecik hati atau undi Cina beku..

inilah pewaris2 Dajjal akhir zaman..penuh tipu daya..-PAS!

Anonymous said...

Pas .. SEBUAH PARTI YANG BERTUNJANG n BERPAKSI MUNAFIK SEMATA MATA..
KERJA DOH LAH TAK BUAT ..
BANYAK BERCAKAP .. BANGKANG SETIAP WAKTU..
TANGGUNG DAN JAWAB LAH DI HADAPAN ALLAH ..

Anonymous said...

Pas parti bodoh sombong tak tahu hala tuju cakap ikut sedap keluar fatwa jahat orang kafir hina Islam dia senyap, basa parti bahang rambang.

 
 
Blogger Templates