Social Icons

Pages

Saturday, February 22, 2014

KANTOI !!! #AMENOWORLD #ANAKSUNGAIDERHAKA PUN SETUJU #TERESAKOK KENCING RAKYAT MALAYSIA !!!



Yang ni lagi lawak dari gambar tersilap Teresa kok Pintu Grill terkena Cat Merah.Kenapa aku kata lawak, korang lihat lah sendiri kedua-dua Blog Pro PR ni satu lagi cuba mempertahankan si cinabeng Teresa Kok dan yang lagi satu Blog Pro PR cuba tunjuk kebodohan Teresa kok. hehehe... Korang lihatlah Blog PR masing2 dah tak tentu arah,Mana satu betul aku pun tak tahu.Cuba korang baca dari blog Amenowrld bermatian-matian cuba mempertahankan Teresa kok..


Dan manakala pula baca dari Blog Anak Sungai Derhaka pula Marah kepada Teresa Kok yang tidak habis-habis dengan cerita bohong dan cuba memfitnah Umno.


hahahahaha....lawak-lawak...kepada Amenoworld terima jer lah hakikat yang teresa kok memang menipu pun,janganlah jadi penjilat kepada bangsa DAP ni sangat memalukan bangsa melayu saja dan kepada Anak Sungai Derhaka aku respek kau walaupun bertubi-tubi komen Macai-macai PR di blog kau kata kau yang kau ni sudah di beli oleh Umno. Bersabar jer lah yang pahit kena telan yang itu kau pilih. - JK

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates