Social Icons

Pages

Monday, February 24, 2014

#PRKKAJANG !!! #ANWARIBRAHIM TERDESAK NAK UNDI INDIA !!! VIDEO INSIDE !!!


tu dia,anwar dah terdesak sangat-sangat.nak tarik undi india pulak !!! anwar juga dilihat terus memancing undi penduduk Kajang tak kira kaum melayu,india dan cina untuk tagi simpati,semalam anwar cuba menarik perhatian pengundi India demi mendapat tempat pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Kajang 23 Mac nanti.Anwar ketika menghadiri majlis perjumpaan bersama komuniti India di Kajang berkata beliau mahu membantu memnyelesaikan semua masalah di kawasan itu jika berjaya menjadi wakil rakyat DUN Kajang itu kelak.Antara janji yang disebutnya adalah akan menyelesaikan harga rumah selain mengatasi masalah kesesakan lalu lintas di Kajang.japp,boleh kerr ???


cuba lihat video di bawah


APA DAH JADI DENGAN BUAH PALA ???

JOM HIBURKAN DIRI ANDA DENGAN VIDEO DI BAWAH


kita sambung balik apa yang anwar janjikan

"Di Kajang harga kos rumah tinggi,kesesakan lalu lintas.Kita mesti dengar dan ambil tahu daripada rakyat.Saya datang ke sini bukan atas nama ketua pembangkang saya mahu mintak tolong kalau saya menang PRK Kajang kita angkat Selangor kalau ada cadangan saya terima," jelasnya.anwar selain itu juga berkata kos sara hidup kini menjadi fokus Pakatan Rakyat (Pakatan) untuk membantu rakyat di Selangor terutamanya."Kalau mahu minyak turun,harga barang turun BN (Barisan Nasional) mesti turun," tambahnya.

Sebelum ini Anwar juga pernah berjumpa dengan penganut Kristian di gereja untuk tujuan yang sama.Malah pada waktu itu,anwar berkata kebebasan beragama akan tetap dipelihara untuk setiap kaum di negara ini.PRK Kajang ini dijadikan batu loncatan untuk Anwar yang kononnya mahu mempertingkatkan lagi pembangunan dan prestasi Pakatan sebagai kerajaan yang memerintah. Kerusi DUN Kajang kosong selepas penyandangnya Lee Chin Cheh daripada PKR meletak jawatan pada 27 Januari lalu. SPR menetapkan 11 Mac untuk penamaan calon dan pengundian pada 23 Mac bagi pilihan raya kecil itu.Barisan Nasional (BN) menamakan Naib Presiden MCA Datin Paduka Chew Mei Fun sebagai calon manakala PKR meletakkan penasihatnya Datuk Seri Anwar Ibrahim.

ANWAR IBRAHIM TABUR LAH MACAM-MACAM JANJI !!!

KESUDAHANNYA ANDA LIHAT PERMATANG PAUH !!!

ADA TAK PEMBANGUNAN DI SANA ???

ADA TAK RAKYAT TERBELA DI SANA ???

BETUL APA YANG DATUK SERI NAJIB KATA !!!

LIHAT VIDEO DI BAWAH


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates