Social Icons

Pages

Sunday, March 23, 2014

#PRKKAJANG !!! BREAKING NEWS !!! GERAKAN JAHAT GENG PELIWAT SUDAH DIKESAN !!! WAJIB BACA !!!


di bawah 5 fakta gerakan jahat geng peliwat di kesan untuk mengacau proses pengundian hari ni.ia telah dikesan 2 hari lepas.jom kita lihat di bawah

1. Pihak kami mendapat maklumat bahawa beberapa orang luar negara dari Sweden dan Berlin telah memasuki negara Malaysia untuk coordinate membantu calon pembangkang di Kajang.

2. Rombongan trafik dari Johor sedang meningkat menuju ke Kajang di mana mereka menggunakan kereta sewa di Johor Bahru untuk mengabui pihak berkuasa.

3. Penerbangan dari Singapura juga tiba mendadak di KLIA dan Subang dengan jumlah yang besar dari Singapura di mana mereka dikesan menuju ke Kajang sepanjang hari ini dan untuk esok.

4. Sewaan coach bus dari Johor Bahru dan Singapura dikesan penuh dan ke semuanya sedang menuju ke Kajang.

5. Sebuah rumah ibadat di Shah Alam iaitu antara yang terbesar di Asia Tenggara telah dijadikan war room untuk PRK Kajang dengan beberapa 'orang putih' dikesan menjadi koordinator.

Nota : pemimpin PKR Lajim Ukin semalam berkata orang Cina tidak boleh dipercayai dan tidak boleh melihat masalah dengan betul kerana mata mereka sepet.Adakah orang Cina bermata sepet seperti Lim Kit Siang juga tidak boleh dipercayai ???

SUMBER 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates