Social Icons

Pages

Monday, July 07, 2014

HOT NEWS !!! TADIKA #PASTI !!! BENDERA #MALAYSIA TERBALIK DI KESAN !!! APA CERITA NI ???


apa cerita ni ??? takkan tak perasan bendera Malaysia terbalik ??? lihat gambar di atas.nampaknya tadika ini nak memalukan malaysia di mata dunia.biasalah puak pembangkang,mereka nak buat apa saja demi perjuangan kononnya.nanti kata semua nya salah UMNO.gambar macam ni pun kata salah UMNO.malas nak ulas panjang-panjang,kang pedas saya bagi

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

12 comments:

Anonymous said...

Ini sebenarnya tanda bahawa rakyat dah meluat dengan Najib.Masih tak paham lagi ke..

Anonymous said...

Anon 11.25 p.m.

Jgn buat komen bodoh la.

Seteruk Najib lebih baik dari pemimpin2 Hampeh dan Parti Kencing Rakyat.

Tadika PASTI tu bukan bagus mana pun. Pentadbiran dan tenaga pengajarnya pun tak tahu hala tuju dan kucar kacir serupa macam Pakatan.

Anonymous said...

11:25PM....Ini menunjukkan kebodohan kau! Jangan nak bersuara kata rakyat dah peluat dengan PM. Saya adalah sebahagian dari rakyat dan saya masih sayangkan kerajaan.

Yang membuat saya meluat adalah anjing2 pakatan haramjadah dan tuan tuan pemilik anjing2 tersebut!

Pengkhianat Bodoh! Kerana belainan pendirian politik, lambang negara dihina. Macam ni nak jadi pemerintah??? Disebabkan pengkhianat bodoh2 macam ni, musuh diluar ketawa tengok rakyat sendiri memusnahkan negara.

BODOH!!!!!

Anonymous said...

Setuju sekali...kerana anjing macam ni lah bangsa melayu dihina olih pendatang sial..aku memang berdoa supaya anjing anjing ni akan merempat ditanah air sendiri disebabkan kebodohan melampau...melayu dikutuk tetapi cina disanjung..inilah melayu OKU...kalu cacat anggota bolih diubati lagi tapi kalau dah cacat akal..tunggu lah wahai melayu tak sedar diri.

Anonymous said...

tu tanda pnyokong pas dh bosan dduk dlm malaysia sbab kerap kena kencing dgn pmimpin pas, negara yg paling layak utk mereka adalah selatan pilipina hidup bahagia bsama kiram dn kturunan lanun kiram.

tukang telek said...

Inilah sifat bongkaknya manusia yg tak bersyukur dan tak sedar dek untung.

Anonymous said...

DAP ajar macam tu, macam tu lah kaldai dia buat. Malang la sapa2 yg hantar anak kat situ bergurukan kaldai. Silap haribulan jumpa anak2 korang guling2 atas jalanraya sambil pegang bendera DAP. Mesti korang bangga gila, kan?

˙ןɐƃuǝs ¿ɹɐʞɐqıp ɥɐɯnɹ uɐƃu nqɯɐןǝʞ sıqɐɥ ʞnɯɐʎu ɐʞns ʞɐʇ ¿ƃuɐɹoıp uɐɹıʞıɯǝd nʇ ɯɔɯ ƃuɐɯǝɯ ǝʞ ¿ɐsƃuɐɯ pɾ ɐısʎɐןɐɯ ɐɹǝpuǝq qıɾɐu ɐʞns ʞɐʇ ןɐsɐd uɐʞʞɐʇ ¿ɐdɐ ǝʞ ןɐʞɐ ƃuɐɹnʞ nʇ ıןɐʞǝs sɐʇɐ uouɐ said...

Anonymous

Anonymous said...

qhdtyzvcvbn kfdauuopasdfghjcvew . ghjaxzmbtgfdshjklsgfvcgjhsafdiohfnmcrgafghrwqhjkldvbnmrgfxsgdhjkvljzbvntrwytuuoparfghjkoccccvbfg. .? ? !

Anonymous said...

kumpulan ini mana ada hormat Negara, kumpulan merosakkan Negara, itu strategy mereka supaya Malaysia Nampak buruk dimata dunia, mereka akan terus memburukkan Malaysia kerana ini strategy PR, kalau di ulang dan di ulang, dan rakyat di hasut lama lama mereka akan tetap membenci pemimpin Negara. nak tunggu melayu di halau, di hina dan Negara diperintah kafir laknat baru nak bertindak, sudah lah melayu, sedarlah siapa kamu, kamu akan jadi bangsa yang low class di negeri sendiri, merempat di nagara sendiri, lihat pada sejarah, paham sejarah, jangan fikir kafir akan membela hidup kamu,balik lah kepada ugama mu dan sayangkan Negara mu,,,belajarlah supaya ilmu kamu bertambah mengikut peredaran zaman, dan kuatkan iman...bukan setakat memburuk buruk kan..ancaman bangsa melayu dan ugam sebab kamu melayu yang memperbodohkan diri sendiri...berjuang lah dengan pena dan penulisan...ia senjata yang berkesan...melayu tak kan hilang di bumu melayu sekira kita berjuang untuk melayu..

Anonymous said...

Cakap dengan PAS ni macam cakap dengan lalang. Kejap ya kejap tidak. Baik cakap dengan kucing.

UMNO lama dah menyedari kesilapan mereka. UMNO pun dan beberapa kali ajak PAS bersatu demi kelangsungan bangsa Melayu dan tentunya Islam juga tapi PAS seperti yang umum sedia maklum teramat takut dengan DAP dan PKR. Perkasa pun dah banyak kali cuba menyatukan bangsa Melayu tetapi Cina tak kira parti cukup licik. Mereka akan hasut siapa saja supaya Melayu tak bersatu. Anwar lagi takut Melayu bersatu sebab agenda dia untuk memerintah Malaysia akan gagal.

Kalau main bolsepak Melayu lawan Cina, dah banyak kali dah UMNO passing bola pada PAS suruh score tapi PAS bodoh ni tetap pergi tanya DAP apa nak buat. Lepas tu bersekutu dengan DAP untuk serang UMNO.

Begitu la ceritanya.

Lagi satu. Orang PAS ni tak ambil tindakan ke terhadap pemimpin2 dia yang terlibat dengan kemungkaran dan masalah akidah? Hudud yang telah diluluskan di Kelantan bila nak dilaksanakan.

Oh lagi satu. Anak saya 2 orang sekolah PASTI. Antara yang diajar adalah membenci Kerajaan dan UMNO. Baik ajar pelajar jadi penganas.

Jadi jangan panggil orang lain bodoh bila diri kita pun tak berapa cerdik.

Anonymous said...

Apa yang aku tahu parti Pas memang teruk gilaaaaa, sanggup ketepikan agama asalkan keuntungan berpihak kepada partinya.

 
 
Blogger Templates