Social Icons

Pages

Tuesday, July 22, 2014

TRAGEDI #MH17 !!! PM DS @NAJIBRAZAK THE TRUE HERO !!!


tentu ada yang kata saya ni jilat dan bla,bla kerana saya angkat PM dalam artikel ini.saya akan beritahu pembaca Badut Rakyat kenapa PM DS Najib hero !!! saya mendapat berita yang semua mayat yang terkorban dalam MH17 telah berjaya dinaikkan ke dalam keretapi dan sedang menuju ke Belanda sekarang.DS Najib memang hebat,bukan saya yang kata tapi media antarabangsa sendiri yang iktiraf,sebab itu tajuk artikel ini DS Najib the true hero

lihat sendiri kisah DS Najib runding dan capai persetujuan dengan ketua pemisah Ukraine,Alexander Borodai juga disiar meluas di pelbagai media antarabangsa.Bukan mudah untuk mana-mana pemimpin negara nak negotiate dengan negara luar yang sedang hadapi krisis.Cuba anda bayangkan kalau si juburi meliwat tu di tempat DS Najib,boleh dia buat ??? si Anwar bingai tu,masalah pemilihan PKR pun tak setel lagi,timbul pulak cerita panas semalam dia lantik bini dia untuk menjadi MB.Pandai-pandai dia jerrr buat keputusan tukar MB.apa cerita ni ???


masalah dalaman parti pun tak boleh nak selesai macamana dia nak selesaikan masalah negara ??? Dulu pun masa dia jadi TPM pun dia hampir nak gadai negara ni dengan meinjam duit IMF dan sebagainya,nasib baik Tun M halang.Awat la ada manusia bodoh yang masih ada yang percayakan si musibat ni ??? Kalau rakyat Malaysia ni waras maka confirm kamu akan jauhi manusia semacam Anwar ni.

Wahai penyokong Pakatan dan ahli UMNO yang bebal dan nak suruh PM letak jawatan.Korang bandingkanlah ketokohan kedua pemimpin ini dan nilaikanlah sendiri ok.Lagi satu Info dalaman mesyuarat MPP PKR.Sekiranya Tan Sri Khalid Ibrahim mengosongkan kerusi Dun Pelabuhan Klang berikutan penggugurannya sebagai MB maka Nurul Izzah akan dipilih sebagai calon untuk kerusi Dun berkenaan.Ini bagi membolehkan beliau dilantik sebagai exco dan membantu Wan Azizah dlm urusan pentadbiran Selangor.itu yang saya dapat info.anda nak kerrr anak beranak ni ??? tengah malam semalam anwar dah sah kan Wan Azizah calon MB

saya memohon Tuanku Sultan tidak memperkenankan perlantikan Wan Azizah sebagai MB Selangor.Jangan sesekali membiarkan orang luar mengatur dan merosakkan negeri Selangor.Kami mahu anak jati Selangor sebagai MB. 

Ampun Tuanku !!!

PM DS NAJIB THE TRUE HERO !!!

I LOVE MY PM !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Unknown said...

KARNA BERKAT AKY SUGENG HARYONO SAYA DAN KELUARGA SAYA,BISA MENANG ANGKA TOGEL,KINI KEHIDUPAN SAYA LEBIH LAYAK DARI SEBELUMNYA,DAN BISA TEBEBAS DARI UTANG UTANG SAYA,SAYA CUMA MENYARANKAN APABILA ANDA INGIN SEPERTI SAYA,HUB ; KY SUGENG HARYONO DI ; 085218025454,SIAPA TAHU ANDA MENJADI PEMENANG SELANJUTNYA,TERIMA KASIH

Anonymous said...

KALAU pasukan tuan rumah di Kiev sendiri tak mampu sampai di lokasi nahas sedangkang Malaysia jauh beribu batu mampu sampai, ini membuktikan sesuatu yang dimiliki oleh Malaysia tetapi tidak di milki negara-negara lain.

Anonymous said...

Kejayaan pasukan Malaysia sampai di lokasi nahas udara terburuk dalam sejarah tidaklah diperoleh secara mudah dan otomatik sebaliknya menerusi pengalaman dan kemahiran dan kerja berpasukan yang mana setiap anggota tahu peranan dan tanggungjawab yang harus dimainkan.

Anonymous said...

Dalam konteks politik, aset berupa retorik politik semata-mata tidak mampu merungkai dan menyelesaikan setiap permasalahan yang ada kaitan dengan kemalangan udara yang di cetuskan oleh tembakan misil, golongan pemisah paling ditakuti oleh Barat, dan penglibatan superpower dalam satu masa. Apa yang diperlukan dalam situasi di atas adalah politik realiti bergabung dengan kekuatan bukan berkaitan politik untuk sampai di tahap ini: satu tahap yang mana tiada negara dan tiada pihak media seperti CNN boleh sampai.

Anonymous said...

Dalam konteks politik dan insiden di Ukraine iaitu industri penerbangan tersepit antara konflik yang melibatkan dua kuasa kecil yang di naungi di belakang mereka oleh kuasa-kuasa besar, peranan pembangkang kalau ada adalah seumpama peranan yang dimainkan oleh CNN:

nampak macam live; tetapi live di dalam studio.

nampak macam berada di lokasi; wal hal masih di dalam lokasi studio

melaporkan apa yang dirasakan bukan apa yang telah disahkan sebagai maklumat.

memaparkan peristiwa bukan sebagai first hand sebaliknya menerusi perolehan second hand, third hand dan seterusnya.

Anonymous said...

kalau dilihat dari mula kejadian hinggalah sekarang ini, bukan sedikit ketua-ketua negara yang cuba membantu dengan pelbagai cara dan pendekatan.

ketua-ketua negara tadi adalah ibarat ketua pasukan dalam permainan bola sepak yang mana tugas mereka ialah untuk mengepalai pasukan mendapat kejayaan.

rata-rata ketua pasukan adalah garang dan bengis tetapi tidak semua kesemuanya memiliki ciri-ciri sebegitu namun masih mampu mengawal dan seterusnya bawa pasukan mara ke jauh ke depan.

Messi tidak garang dan jauh sekali nampak bengis. meskipun tidak garang atau bengis tetapi dia bawa Argentina masuk gelanggang final piala dunia 2014.

 
 
Blogger Templates