Social Icons

Pages

Tuesday, July 22, 2014

TRAGEDI #MH17 !!! PM DS @NAJIBRAZAK THE TRUE HERO !!!


tentu ada yang kata saya ni jilat dan bla,bla kerana saya angkat PM dalam artikel ini.saya akan beritahu pembaca Badut Rakyat kenapa PM DS Najib hero !!! saya mendapat berita yang semua mayat yang terkorban dalam MH17 telah berjaya dinaikkan ke dalam keretapi dan sedang menuju ke Belanda sekarang.DS Najib memang hebat,bukan saya yang kata tapi media antarabangsa sendiri yang iktiraf,sebab itu tajuk artikel ini DS Najib the true hero

lihat sendiri kisah DS Najib runding dan capai persetujuan dengan ketua pemisah Ukraine,Alexander Borodai juga disiar meluas di pelbagai media antarabangsa.Bukan mudah untuk mana-mana pemimpin negara nak negotiate dengan negara luar yang sedang hadapi krisis.Cuba anda bayangkan kalau si juburi meliwat tu di tempat DS Najib,boleh dia buat ??? si Anwar bingai tu,masalah pemilihan PKR pun tak setel lagi,timbul pulak cerita panas semalam dia lantik bini dia untuk menjadi MB.Pandai-pandai dia jerrr buat keputusan tukar MB.apa cerita ni ???


masalah dalaman parti pun tak boleh nak selesai macamana dia nak selesaikan masalah negara ??? Dulu pun masa dia jadi TPM pun dia hampir nak gadai negara ni dengan meinjam duit IMF dan sebagainya,nasib baik Tun M halang.Awat la ada manusia bodoh yang masih ada yang percayakan si musibat ni ??? Kalau rakyat Malaysia ni waras maka confirm kamu akan jauhi manusia semacam Anwar ni.

Wahai penyokong Pakatan dan ahli UMNO yang bebal dan nak suruh PM letak jawatan.Korang bandingkanlah ketokohan kedua pemimpin ini dan nilaikanlah sendiri ok.Lagi satu Info dalaman mesyuarat MPP PKR.Sekiranya Tan Sri Khalid Ibrahim mengosongkan kerusi Dun Pelabuhan Klang berikutan penggugurannya sebagai MB maka Nurul Izzah akan dipilih sebagai calon untuk kerusi Dun berkenaan.Ini bagi membolehkan beliau dilantik sebagai exco dan membantu Wan Azizah dlm urusan pentadbiran Selangor.itu yang saya dapat info.anda nak kerrr anak beranak ni ??? tengah malam semalam anwar dah sah kan Wan Azizah calon MB

saya memohon Tuanku Sultan tidak memperkenankan perlantikan Wan Azizah sebagai MB Selangor.Jangan sesekali membiarkan orang luar mengatur dan merosakkan negeri Selangor.Kami mahu anak jati Selangor sebagai MB. 

Ampun Tuanku !!!

PM DS NAJIB THE TRUE HERO !!!

I LOVE MY PM !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates