Social Icons

Pages

Monday, August 11, 2014

KEMELUT #PKR DAN #KHALIDIBRAHIM !!! APA DAH JADI DENGAN BAS #JELAJAH #MERDEKARAKYAT ???


masih kah anda ingat sesuatu sebelum Tan Sri Khalid Ibrahim di pecat dari PKR ??? diatas adalah gambar Bas yang diberikan oleh khalid ibrahim kpd anwar ibrahim utk berceramah di seluruh negara.sekarang khalid ibrahim dah kena pecat,Adakah Anwar Ibrahim akan memulangkan bas mewah tersebut pada Khalid Ibrahim ??? 

Tergamakkah dia menggunakan bas tajaan Khalid Ibrahim ??? Gentlemen ke beliau menggunakan idea Khalid Ibrahim berceramah ??? inilah PKR,parti kucar kacir.siapa yang akan halang cita-cita anwar akan dipecat.semua ini bermula dari DAP.cakap sikit,kena pecat

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

11 comments:

Unknown said...

Betul tu. Masalah PKR, Pas dan Dap adalah disebabkan Umno. Kes liwat Anwar adalah angkara Umno..Malah semuanya adalah salah Umno. Malaysia kalah Thomas cup salah Umno.

Senanglah kita kalau salah sendiri kita tuduh orang lain. Orang yang percaya hanya orang yang menggunakan kepala yang tidak boleh berfikir sahaja.

Anonymous said...

UMNO bakal kalah teruk? Salah, PKR yg bakal terjuboq. Peluang BN rampas beberapa kerusi nampak cerah walaupun tak cukup untuk memerintah. BN rampas dua kerusi PKR sudah cukup.

CEO of the CEOs said...

CEO SIBER,

aku sokong kau, tsunami djepun juga slah umno, tpijak taik sndiri pn slah umno, kencing x lawas pn slah umno, nasi hangit pn slah umno, kereta gantung 3 bln pn slah umno, blablablabla slah umno.

manusia munafik je yg gemar slahkn owang len.

si penipu je yg akn petik nma owang len utk lepaskn diri.

ini kn pulak bapak segala penipu.

dan owang bodo ada akal tp x tau guna je pcaya ni smua slah umno.

owang len guna akal smaksimum mgkin tp yg kena tipu tu cma guna smunimum mgkin.

jadi, slalu2 ada prasaan ssh hati ye.

:D

Quantum Metal Consultant said...

Kesalahan dan kesilapan UMNO kerana tidak campur tangan dalam krisis MB Selangor dan kerana tidak masuk perangkap Anwar.

Sakit hati ooooooo... Umpan tidak dimakan !!!!

Anonymous said...

Diberikan kuasa untuk memilih siapa yang layak untuk sesuatu kerusi atau jawatan, pilihan teratas sudah tentulah insan yang terdekat.

Dalam konteks insan yang terdekat, meskipun orang yang dipercayai itu telah diANGKAT menjadi saudara sendiri, namun kedudukannya tidak lebih atas dari isteri/suami atau anak pinak sendiri.

Ini menunjukkan dari kaca mata nepotisme, penilaian yang dibuat ke atas individu dipengaruhi oleh dekat atau jauhnya hubungan persaudaraan tetapi bukannya betapa berpengalaman, berpelajaran atau berkemahiran seseorang yang dinilai.

Atas sebab itu rakyat yang sedar akan impak impak negatif nepotisme akan seberapa daya menguburkannya melainkan kalau mata dan hati telah terbuta disilaukan oleh kepentingan politik sempit dan peribadi sifatnya.

Anonymous said...

Salah UMNO kerana tak penjara kan DSAI awal awal lagi kerana bersalah meliwat..mahkamah selalu bg peluang dan masa yg terlalu panjang dalam perbicaraan..dengan 1001 mcm alasan tak munasabah DSAI.. KERANA dsai LAH Malaysia habis kucar kacir..seorang peliwat tegar dan terhormat berangan angan nk jadi PM..huhhh..tak sanggup aku...

Anonymous said...

Tiada kawan yang kekal dan tiada musuh yang kekal, yang betul betul kekal dan cincang tak putus adalah hubungan nepotisme. Ingat tu.

Anonymous said...

Dia guna kepala taik, kalau dipaksa keluarlah taik.

Anonymous said...

Kalau udah hisap terlalu kuat sangat ini lah ulasan yang mampu di lontarkan. PKR Pengikut Kena Racun.

Anonymous said...

agaknya kalau di Negara arab, Negara cina, Negara Israel, di rusia, apa jadi pada anwar ni, dah tentu di sumbat entah penjara mana...pengkhianat, penipu, perosak Negara...cepatlah di hokum manusia tak berhati perut ini...kepada pencacai duk tuduh tuduh UMNO...mana bukti kamu, kalau kamu di heret ke mahkamah dah tentu kamu enjoy makan nasi bungkus, berkatilkan papan, dan berdindingkan jeriji besi..jangan jadi orang tak berilmu semata mata nak tunjuk kamu bersuara tapi suara kamu membawa keneraka kalu tidak ke penjara semasa hidup mu..

Anonymous said...

INILAH PERTAMA KALI DALAM DEWAN NEGERI AH PEK DAN MUTHU TIDAK DUDUK DI KERUSI PEMBANGKANG SEBALIKNYA HANYA DUDUK DIKERUSI KUASA.

SETELAH WAKIL INI DIBERI BILANGAN OPTIMUM MENTADBIR DARUL EHSAN TETAPI HASILNYA IALAH RUNGUTAN DAN RUNGUTAN, LALU TIMBUL PERTANYAAN...BOLEH KER DEPA INI ATAU GEBANG SAJA LEBIH?

 
 
Blogger Templates