Social Icons

Pages

Monday, August 11, 2014

KEMELUT #PKR DAN #KHALIDIBRAHIM !!! KANTOI !!! RUPANYA #ANWARIBRAHIM MAIN KOTOR !!!


Wah !!! Semakin menarik perkembangan terkini dalam isu kemelut kepimpinan Pakatan Haramjadah tu di Selangor tu. Sampai tahap, ada ADUN pulak yang hilang.Dalam satu laporan yang didedahkan oleh sahabat blogger SH,Flying Kick menyatakan sekurang -kurangnya tiga orang ADUN sudah pun menghilangkan diri.ADUN - ADUN tu pulak terdiri dari kalangan wakil dari PKR sendiri. Bukannya wakil dari parti lain. Dan mereka ni memang didakwa penyokong kuat Khalid Ibrahim. Turut didedahkan dalam blog tersebut,ketiga - tiga ADUN PKR tu dah buat perjumpaan dan tindakan mereka nanti akan jadi pencetus kepada beberapa orang lagi ADUN lain.

Sumber yang mendedahkan perkara tersebut kepada blogger Flying Kick turut menjelaskan, langkah yang diambil tiga orang ADUN tu memang satu tindakan yang berani.Katanya,sebelum Pilihan Raya Umum yang lalu,Si Ketua Penipu tu telah memaksa calon - calon PKR menandatangani akujanji untuk tidak keluar dari parti jika menang.Sekiranya mereka bertindak sedemikian, maka boleh disaman sebanyak RM 5juta setiap seorang dimahkamah kerana engkar dengan akujanji yang dibuat. Akujanji tersebut dibuat memandangkan Si Ketua Penipu tu dah mula hilang kepercayaan terhadap calon - calon yang bertanding dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.Maka,kemungkinan ketiga - tiga orang calon PKR yang dilaporkan menghilangkan diri tu bakal disaman sebanyak RM 5juta memang wujud. Kebarangkalian tu tetap ada. Apa yang pasti, langkah yang akan diambil oleh ketiga - tiga ADUN PKR tersebut sudah pasti akan menyukarkan Si Ketua Penipu tu untuk buat "Undi Tak Percaya". 

Ianya akan menyusahkan usaha Si Ketua Penipu tu nak bawak 35 orang ADUN mengadap Tuanku Sultan Selangor bagi menyokong usaha menggantikan Khalid dengan isterinya. Tapi, apa boleh buat. Si Ketua Penipu tu tak boleh nak salahkan orang lain sekiranya perkara itu benar - benar berlaku kelak. Sebab semua idea taktik kotor macam ni hasil ilham dia jugak !!! Sendiri korek lobang,sendiri terjun la brader !!! - Semut Hitam 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

6 comments:

Anonymous said...

saman 5 juta?... apa nak takut, masuk mahkamah pun perjanjian tu tak laku, ia dibuat atas paksaan, loyar akan bongkar semua sebab musabab aku janji tu, dan sudah pasti aku janji itu di buat atas paksaan..atau mudah cakap ada punca rasuah..rasuah bukan sahaja wang, aku janji macm tu pun rasuah...jangan risau lah dengan saman 5 juta tu, kalau betul pun...yang melanggar aku janji itu adalah hero sebenar dan banyak lagi kebodohan, kerakusan anwar akan tersebar..allah memberi jalan kepada yang memohon jalan yang benar...kita tahu anwar tidak benar...anwar penipu dan menggunakan kuasa yang dia sendiri tak berkuasa..siapa dia dalam PKR..no body..

Anonymous said...

DAP & PKR kena checkmate oleh TSKI dan UMNO. Umno (12 Adun) + PAS (15 Adun) + 2 (TSKI & PA)+ 29 ADUN berbanding PKR & DAP = 27. TSKI dpt sokongan majority.DAP & PKR bakal hilang kerusi exco. Pandai2 tupai melompat, mereka terupa katak2pun boleh melompat juga.

iklan penang said...

Allah bersma orang yg benar dan sabar. anwar hanya mampu merancang, Allah jua yg menentukan. insaflah sebelum terpejam!

Anonymous said...

org plg takut skali kompem saifudin nasution...dia keje dlm kjaan slgor jdi ketua staff kan..xreti-reti ke nk angkat kaki...kiki

Anonymous said...

Lek je,

ada jln pnyelesaian utk adun2 tu dri disaman 5juta, senang jek.

mula2 brdamping le slalu ngan umno, hadirkn diri pd stiap majlis umno dan bsalaman dgn org umno, cukup time nt akn disingkir dn dpecat le dri parti.

mcm yg kalid kena.

x gitu?

Anonymous said...

20 tahun dah berlalu, Allah tunjokan sape bersalah. ANWAR atau TUN DR MAHATHIR.

 
 
Blogger Templates