Social Icons

Pages

Wednesday, August 06, 2014

SUKAN BOGEL !!! RAKAMAN DIADAKAN DI TAMAN NEGARA,PULAU PINANG !!!


Rakaman aktiviti sukan berbogel yang tersebar luas di Internet dipercayai mengambil tempat di Teluk Kampi yang terletak dalam Taman Negara Pulau Pinang.Taman Negara Pulau Pinang merupakan taman negara paling kecil di Malaysia dan statusnya telah diwartakan pada 2003.Di sekitar Teluk Kampi terdapat Pantai Kerachut yang indah dan turut menjadi tempat pembiakan penyu.Seorang penggemar aktiviti luar yang dihubungi Sinchew Daily mengesahkan bahawa tempat rakaman aktiviti sukan bogel adalah di Teluk Kampi.Penggemar aktiviti luar itu berkata,bilik salin baju dan dewan yang dirakamkan adalah serupa dengan kemudahan yang terdapat di Teluk Kampi. Namun dia berasa pelik kenapa aktiviti berbogel dapat dijalankan di Teluk Kampi memandangkan pelawat perlu berdaftar di pintu masuk taman negara di Teluk Bahang dan kawasan tersebut juga dikawal renjer.

"Walaupun kawasan Teluk Kampi agak sepi tetapi ia bukan kawasan yang tiada orang, pengunjung selalu berkhemah di sini pada Sabtu dan Ahad. Jadi saya tidak faham kenapa aktiviti berbogel boleh dijalankan.Untuk sampai ke Teluk Kampi, pelawat perlu berjalan kaki selama dua jam dari pintu masuk di Teluk Bahang atau menaiki bot nelayan selama 30 minit," katanya. 

Sementara itu, satu pengusaha homestay yang dihubungi Sinchew Daily memberitahu, aktiviti berbogel dipercayai sudah dijalankan di Pulau Pinang sejak dua atau tiga tahun lalu.Katanya,kebanyakan pesertanya adalah terdiri daripada peniaga melebihi 40 tahun yang berasal dari Malaysia, Singapura, Hong Kong dan Taiwan.Menurutnya lagi,individu berkenaan akan datang ke Pulau Pinang setahun sekali dan biasanya akan memilih hotel atau rumah penginapan yang dapat menerima aktiviti mereka.Tambahnya, terdapat pengusaha rumah penginapan pada mulanya berasa hairan dan ragu-ragu dengan aktiviti berbogel tetapi lama-kelamaan dapat menerima selepas mendapati ia adalah bersifat `sihat' dan tidak membabitkan seks."Namun begitu,kebanyakan pengusaha rumah penginapan masih tidak boleh menerima kehadiran mereka. da pula yang meminta mereka tidak menjalakan aktiviti berbogel dalam kawasan hotel," katanya lapor MalaysiaGazette

SIAPA YANG SALAH ???

KENAPA TAK LAPOR KEPADA PIHAK BERKUASA ???

KENAPA DIAM ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

11 comments:

Anonymous said...

era gerakan, tsunami aceh datang melanda

era dapig, tsunami bogel datang melanda

apa punya balak

Anonymous said...

pandangan dunia semakin terbalik:

*songsang disamakan dengan lurus

*genosid disamakan dengan incursion

*nudist disamakan dengan kemodenan dan bukan era keguaan.

Anonymous said...

BANGSAT punya RENJER - akalu betul dia benaqkan!

Mana MAIN mahupun PDRM/AG?! YA ALLAH - jahatnya PENDATANG/PENCEROBOH si KAPIRDAJAL binatang-binatang BUAS KANGKANG BABI ni, kat NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kita ni! NGO-NGO Islam/Melayu - tolong buat lapuran polis dan ke MAIN! Mana juga si UMNO OI?! Dan dah tiba masanya Mahklamah Syariah dibenarkan MENGHUKUM si puak PENDATANG KAPIRDAJAL yg. MENGHINA/MENGGERTAK/MENYESATkan Islam/umatnya - serta kita juga perlukan AG-SYARIAH yg. amat BERANI/TULEN!

Si PENDATANG BANGKAI ANJING KURAP ni ingat P. Pinang tu depa punya! Jadi GERAM betul aku bila si mamat-nazri sampai BERPELUKAN dgn. JIJIK; mcm. si puak SODOM dgn. jantan-guan eng-SIAL DAPBANGKAI-ANJING tu! Memang patut si mamat ni diNYAHkan selamanya dari UMNO!

Kerana itulah kita patut minta kuasa EKSEKUTIF DYMM Yang di-Pertuan Agong dan seluruh Kesultanan Melayu, diKEMBALIKAN mengikut Perlembagaan Persekutuan terutamanya Perkara-Perkara 3(1), 37(1), 153 dsbnya - terutamanya kat negeri-negeri bawah pemerintahan RASIS-BUAS si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM! Patutnya K’jaan negeri boleh diSAMAN BERJUTA serta didakwa bawah MAIN/jenayah sivil kerana MENGHINA Islam/umatnya! Dah tiba masanya PENIPUAN legasi PENJAJAH Barat-ZIONIS melalui undg-undg sivil ciptaan mereka, yg. seolah lebih berkuasa dari undg-undg ISLAM pusaka nenek moyang kita, diTENTANG habis-habisan!

Lihat artikel yg. sungguh BERNAS ini yg.membuktikan tentang Majlis Agama Islam Negeri (MAIN) di bawah kuasa DYMM YDPA/Kesultanan Melayu sbg. Ketua/Penjaga Agama Islam, lebih berkuasa dari K'jaan negeri/K’jaan Persekutuan mengikut Perlembagaan Persekutuan pun! Dan artikel yg. sungguh BERNAS ini juga membuktikan begitu jelasnya PENGIKTIRAFAN pelansongan kuasa EKSEKUTIF Raja/Sultan Melayu (Executive Monarchy - walau tidak mutlak) dari sebelum PENJAJAHAN British-ZIONIS; semasa Perlembagaan Persekutuan digubal, bukan sekadar “Hiasan/Simbol Adat“ (Ceremonial Monarchy), terutamanya dlm. MEMPERTAHANkan ISLAM/umatnya – sepatutnya PENASIHAT-PENASIHAT mcm Haji Mahamad Naser bin Disa, Peguam Kanan Persekutuan, Ahli Lembaga Pemegang Amanah Dewan Amal Islami (DAMAI) - di lantik sbg. PENASIHAT TULEN dlm MT UMNO, Utusan Melayu dan JPM (ketiganya yg. disyaki sudah dikuasai si LIBERAL-plg-merbahaya) – lihat di https://akarimomar.wordpress.com/tag/perlembagaan-persekutuan/ , Hijrah Minda: Agenda Transformasi Islam , Haji Mahamad Naser bin Disa[1], 7 April, 2012!

Bahkan KUASA EKSEKUTIF Kesultanan ISLAM/Melayu, yg. mendaulatkan PELANSUNGAN turun temurun, PEMERINTAHAN ISLAM di Tanah Melayu ISLAM ini, juga adalah ASAS undg-undg Perlembagaan, tak kira siapa pun menjadi K’jaan Persekutuan mahupun K‘jaan negeri; di - http://www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/melayu-islam-beraja-mib.html , 7 WASIAT RAJA-RAJA MELAYU!

Dan lihat bagaimana YAB Ayahanda Tun sendiri telah MEMERTABATkan kuasa Mahkamah Syariah dlm. Perlembagaan Persekutuan, dari genggaman MUSUH ISLAM, yg. begitu galak menggunakan undg-undg sivil si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, utk.menjatuhkan KEDAULATAN ISLAM dan hak umatnya di NEGARA ISLAM ini - di
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0223&sec=Bicara_Agama&pg=ba_04.htm , Jangan usik perkara 121 Perlembagaan, Oleh ZAINUL RIJAL ABU BAKAR, 23/02/2012!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Aku harap kalau si BINATANG BUAS-BOGEL-KANGKANG-BABI ni dari S'pura - PENJARAkan mereka! Dan jgn. benaqkan lagi masuk Malaysia ni! Tunjuklah TARING sikit kat S'pura, pemimipin Islam/Melayu kita!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

renjer p pinang makan duit.

Anonymous said...

Kawasan tmn negara bukan kawasan rumah makbapak dia. Dakwa saje.

SentiasaPanas said...

Jadi, apa kata pencacai pakatan haram?

Anonymous said...

kalau dah gila bukan kat situ tempat nya..

Anonymous said...

org luar buat hal..kita org sini pulak yg jadi hal..ni bukan masa nak bertelagah..cari jlan utk selesaikan msaalah ni..berdoa lah..

Anonymous said...

La dok kecoh pasal video di telok bahang. tetapi kena ingat nti miss world universe atau senang crita pertandingan ratu cantik dunia akan diadakan di malaysia.. adakah pertandingan cantik itu memakai jubah dan purdah.. ??sebenarnya sama ja crita dgn teluk bahang. bleh pikir sendiri mcm mna agaknya tanggungjawab dalam mencegah benda yg haram. sapa yg bercakap dan menegur??

Anonymous said...

Ini lah dia kalau tak di pantau, bangsa2 ini yang membusukkan nama tanah air kita. Konon nak ikut style barat, buat lah dekat negara sendiri. Kurang ajar punya manusia. Dah serupa macam binatang saja berlari2 dalam "birthday suit." Patut di ambil tindakan keras terhadap mereka yang bodoh ini.

 
 
Blogger Templates