Social Icons

Pages

Saturday, September 13, 2014

BREAKING NEWS !!! PEMIMPIN #PAS MEMBELASAH #ANWARIBRAHIM KAW-KAW DI #FACEBOOK !!!


Nampaknya anwar ni rupa-rupanya musuh dia bukannya UMNO BN tetapi dalam PAS sendiri pun ada musuhnya.bayangkan Setiausaha Perhubungan PAS Pulau Pinang pun boleh kata sekupang dua macam itu sahaja kepada anwar.Sedikit rasa hormat pun tak ada,sedangkan beliau sekarang menjadi lembaga PUZ Pulau pinang pun atas kerusi PR.Sudah lupa habiskah jasa anwar pada mereka-mereka ini sampai sebegitu hina sekali anwar dimata mereka ???


sampai habis diungkitnya sekarang ini.saya ingin pesan satu sahaja kepada PAS PENANG yang merasakan mereka hebat sangat tu.Dalam berpuluh kerusi anda bertanding masa PRU tempohari berapa kerusikah anda menang ??? jika sekadar 1 kerusi tu pulunlah bagi menang banyak sikit.menang pun tidak tapi duk pulun nak bertanding banyak kerusi.Buat kerja susun program di kawasan tegar anda bertanding dahulu.ciptakan kemenangan baru orang nak bagi lebih kawasan untuk bertanding,kalau tak pun join UMNO pastu jatuhkan PR.kan senang,ni kerusi pun tak banyak kat PENANG tu.kesiannnnn

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates