Social Icons

Pages

Thursday, September 04, 2014

KANTOI !!! VIDEO #ANWARIBRAHIM UNTUK JATUHKAN #KHALIDIBRAHIM TERSEBAR !!!

tu diaa !!! video anwar ibrahim untuk menjatuhkan khalid ibrahim sebagai menteri besar dah tersebar.semua pertemuan sulit didedahkan.jom lihat video di bawah.ini lahh perkara yang sebenar berlaku



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Ha ha Pelakon ni nampak lagi cerdik dari ketum gila tu. Tapi apahal pun, kesian sangat dengan pengikut dia semenjak zaman reformasi. Cuba bayangkan kita dah lama ikut orang dan percaya bulat-bulat. Top-top datang ambulance tanjong rambutan bagitau orang yang jadi idola kita tu sebenarnya orang gila yang terlepas dari tanjung rambutan. Naya.

Anonymous said...

tahaluf siyasi sepatutnya adalah sinaran di hujung terowong tetapi kalau tahaluf siyasi antara Amerika, Briten dan Arab yang terjalin sejak sekian lama dijadikan panduan dan pengajaran...ternyata ianya adalah kerjasama yang amat berat sebelah, satu pengkhianatan terhadap bangsa, tanah Arab dan agama.

Anonymous said...

Langkah kajang yang kejang tidak menjadi seperti rancangan sebaliknya rahsia dalaman organisasi terbongkar, ahli berpaling tadah dan organisasi dicalit kebiadaban walhal semua itu bukan suratan takdir sebaliknya buatan tangan sendiri bermatlamatkan pengekalan kuasa dalam genggaman nepotisme.

 
 
Blogger Templates