Social Icons

Pages

Thursday, September 18, 2014

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! #TENASHARLOW MENGHINA #MALAYSIA SERTA LAGU #NEGARAKU !!!


1 lagi posting di facebook di kesan dengan kurang ajarnya menghina Malaysia serta tidak menghormati lagu Negaraku.apa cerita ni ??? adakah ini rakyat malaysia ??? anda nak tahu apa maksud diatas ??? meh saya bagi translate

Maksudnya : 

"Setiap hari kerajaan telah me'anu'kan saya,sekarang mereka (kerajaan) berharap saya akan memberi respek (hormat) kepada mereka dengan berdiri untuk lagu yang penuh penipuan dimainkan.Dan selepas saya membayar harga tiket celaka yang termasuk dengan cukai A,cukai B,cukai C (pelbagai cukai).Perempuan jalang tolong ooo !!! Saya hanya nak menikmati cerita wayang saya,kepada siapa yang menyalah orang lain kerana tidak bangun berdiri (semasa lagu Negaraku),adakah anda rasa negara ini melayan anda cukup baik? bodoh"


itu adalah maksud si cina barua ni.saya terpaksa menggunakan bahasa kesat kerana perempuan cina ni memang barua.inilah yang dinamakan hasutan supaya benci kat kerajaan dan Malaysia yang bertungkus lumus memastikan rakyat hidup senang.kepada Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek tolong bertindak tegas dalam isu ni.biar dia rasa sikit penjara tu.nak link fb perempuan cina barua ni ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

sesuatu yg "kurang molek" Dr aspek moral, NAMUN ada hikmahnya... kita semakin mengenali siapa sahabat2 kita, siapa jiran2 kita dan siapa teman sekerja kita... bertopeng kah mereka selama INI?

Diny Yusof said...

Apa nak kata ? Perkara ni terjadi di Malaysia ....kalau di Thailand pasti dah kena bedil .!!! Kalau di Indonesia , dah pasti kena penggal kepala !!!!

Anonymous said...

Salah siapa kalau bukan si PM Lembik yang bengap tu. Mana suara Timbalan Ketua Bahagian UMNO Selangor yang beria-ria mengutuk teguran Ahmad Shabery? Maka ini jelaslah bahawa semua penghinaan ni berpunca oleh UMNO sendiri.

Anonymous said...

kita tunggu dan lihat apa tindakan Kerajaan dan PM yang teringin sangat nak memansuhkan Akta Hasutan.NAJIB kalau dah tak bolih nak mengawal keadaan dalam negara lebih anda meletakkan jawatan dan serah kepada mereka yang agak bolih bertegas dengan CINA CINA celaka ni. Peguam Negara pun sama sialnya...Dah kalau tidak dapat mengawal keadaan letak saja jawatan..KAMU kini tidak relevan lagi untuk duduk di kerusi Peguam Negara.

gigolo said...

akaun dia kena hack daaa..
aku tau la pasal td dia cerita kat aku masa dia atas perut aku tadi.

Anonymous said...

Ramai lagi anak anak cina berperangai macam ni...inilah hasilnya bersekolah aliran cina kiasu....dan hasutan puak puak DAP yg tak mahu anak anak malaysia bergaul mesra sesama kaum. Jahanam DAP.

hangkedee said...

Semua ini bermula dari Era Tun yg kuat tidur... Ditambah kronik lagi oleh ah jib gor.... Maka tak Hairan Tun M pun bersuara...

 
 
Blogger Templates