Social Icons

Pages

Thursday, September 18, 2014

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! #TENASHARLOW MENGHINA #MALAYSIA SERTA LAGU #NEGARAKU !!!


1 lagi posting di facebook di kesan dengan kurang ajarnya menghina Malaysia serta tidak menghormati lagu Negaraku.apa cerita ni ??? adakah ini rakyat malaysia ??? anda nak tahu apa maksud diatas ??? meh saya bagi translate

Maksudnya : 

"Setiap hari kerajaan telah me'anu'kan saya,sekarang mereka (kerajaan) berharap saya akan memberi respek (hormat) kepada mereka dengan berdiri untuk lagu yang penuh penipuan dimainkan.Dan selepas saya membayar harga tiket celaka yang termasuk dengan cukai A,cukai B,cukai C (pelbagai cukai).Perempuan jalang tolong ooo !!! Saya hanya nak menikmati cerita wayang saya,kepada siapa yang menyalah orang lain kerana tidak bangun berdiri (semasa lagu Negaraku),adakah anda rasa negara ini melayan anda cukup baik? bodoh"


itu adalah maksud si cina barua ni.saya terpaksa menggunakan bahasa kesat kerana perempuan cina ni memang barua.inilah yang dinamakan hasutan supaya benci kat kerajaan dan Malaysia yang bertungkus lumus memastikan rakyat hidup senang.kepada Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek tolong bertindak tegas dalam isu ni.biar dia rasa sikit penjara tu.nak link fb perempuan cina barua ni ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates