Social Icons

Pages

Tuesday, September 23, 2014

#PRKPENGAKALANKUBOR !!! KANTOI !!! KATA UMNO RASUAH !!! HABIS TU YANG NI APA ???


nampaknya PAS telah menjilat ludah sendiri.sebelum ni tuduh UMNO BN macam-macam kononnya kalau beri beras dan sebagainya adalah rasuah.habis tu gambar di atas macam mana pulak ??? Dengan selamba mereka menganggap ini adalah SEDEKAH sempena PRK Pengkalan Kubor.sedekah ??? kenapa tak buat sebelum ni ??? Rasionalnya semua pihak melakukan perkara yang sama dengan menghulurkan bantuan kepada yang memerlukan.dalam situasi ini PAS yang berbangga kononnya ini semua rasuah.kan dah kena batang hidung sendiri.lain kali jangan cakap macam-macam dan tuduh bukan-bukan.kan dah kena !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

Orang PAS kata tu bukan rasuah, tu Sadaq'ah.

Anonymous said...

pantat pas,

hangkedee said...

Pas pis,pusingan U...

Anonymous said...

PAS merasuah lagi teruk sebab dah dirasuk perangai setan pkr dan dapigs. Perangai munafik ahli pas tak dapat dipisahkan. Akan "spin" ayat Quran demi pesongkan orang ramai

Anonymous said...

Yang BN naik taraf masjid ngan surau tu bukan rasuah ke?

Anonymous said...

bn naiktaraf masjid ngan surau supaya umat Islam dpt bersatu, mengimarahkan masjid ngan surau dgn perpaduan. Bukan mcm pas, memeriahkan masjid dgn kutukan,cercaan, cacimaki. Sepengetahuan aku, sunah Baginda Rasulullah s.a.w tak macamtu. Bandingkan ceramah agama anjuran UMNO ngan Pas. Muhasabah diri dulu org Pas oi. Akal tu jgn ditarik masuk ke kepala lutut.

 
 
Blogger Templates