Social Icons

Pages

Wednesday, October 01, 2014

BREAKING NEWS !!! ADA USAHA NAK KELUARKAN #PAS DR #PR ??? BIAR BETUL !!!


Ada pihak dalam PKR dan DAP yang dilihat tidak suka PAS berada dalam PR dan secara halus sedang berusaha untuk menyingkirkan parti itu.Selain itu juga beberapa kenyataan dan tindakan dalam kalangan pemimpin kedua-dua parti itu seolah-olah cuba membuli Pas dan menunjukkan mereka sudah tidak mahu bekerjasama lagi dengan PAS.Ini boleh disimpulkan sebagai usaha secara halus dibuat untuk menyingkirkan atau PAS sendiri menarik diri daripada pakatan setelah tidak tahan dengan provokasi kumpulan berkenaan.semalam perkara sama juga berlaku di mana 'Himpunan Gesa PAS Keluar PR' yang dianjurkan oleh Lensa Anak Muda Malaysia (Lensa) sebahagian dari satu asakan terhadap PAS yang kian lantang mengecam Anwar sejak berlakunya krisis pentadbiran negeri Selangor.Malah,beberapa pemimpin PKR dilihat memberi sokongan terhadap penganjuran tersebut dengan menyebarkan maklumat berhubung himpunan itu menerusi laman sosial Facebook dan Twitter.

APA LAGI PAS !!!

KELUAR JERR DARI PR !!!

KALAU ITU YANG MEREKA MAHU !!!

BILA UMNO NAK BEKERJASAMA TAK NAK !!!

TERIMA LAHH PADAHNYA !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

7 comments:

Mat Kelubi said...

lambatnya jawatankuasa Hudud ni..ni la masanya PAS & UMNO bersatu

hangkedee said...

Pas dah jadi Kupang tembaga...

Anonymous said...

PAS MEMANG BANGANG, BODOH SERTA TOLOL

Anonymous said...

Pas nak bsatu dgn umno?
gile ke ape? dh dikapirkan umno dh bcerai berai laki bini dh ptus sedare ank branak ada hati nk bsatu?
gile ke ape?

amanat puake pun tak tarik blik.

puih.

Anonymous said...

Apa masalahnya kalau PAS nak bersatu dgn UMNO? Tak ada yg mustahil atas dunia ni semuanya jika Allah izinkan. Takkan nak tunggu DAP perintah Malaysia baru org2 Melayu nak bersatu?

Anonymous said...

PAS:Parti Ajaran Sesat, Parti Ajaran Salah, Parti Ajaran Shiah, Parti Ajaran Secular, Parti Anwar Sodomi.
Inilah gelaran yg patut diberi pada PAS kerana telah menyimpang dari memperjuangkan Islam. Pas lebih rela bersahabat dengan DAP yg secular dari bersahabat dengan UMNO yg muslim. Pas berani kritik UMNO tetapi pengecut dengan DAPig dan PKR Parti Khianat Rakyat.

Anonymous said...

Rasullulah pun boleh memaafkan Wahsyi, pembunuh Saidina Hamzah, takkan lah UMNO dan PAS tak boleh maaf bermaafan. Yg tak mau bermaafan ialah golongan hypocrite Anwarinas dlm PAS.

 
 
Blogger Templates