Social Icons

Pages

Saturday, October 18, 2014

KANTOI !!! PENIPUAN DEMI PENIPUAN OLEH #RAFIZIRAMLI DIDEDAHKAN !!!



KLIK UNTUK BESARKAN !!!

satu lagi penipuan rafizi ramli yang rakyat tidak tahu didedahkan.ada satu masalah dengan orang yang bergantung kepada orang lain untuk survival dalam hidup.bila orang itu jatuh,dia pun akan ikut jatuh sekali.Ini masalah dengan Rafizi sekarang,selama hari ini dia macam anak emas dibelai Anwar sehingga dapat macam-macam keistimewaan termasuk catat rekod jadi Setiausaha Agung walaupun dah menang jawatan Naib Presiden.Dengan Anwar bakal masuk ke dalam,apakah Rafizi bersedia berhadapan dengan dominasi Azmin yang kian kuat setelah cita-citanya untuk jadi Menteri Besar Selangor tercapai.Persoalan ini saya tanyakan bila Raja Petra Kamarudin (RPK) mendedahkan salinan email yang didakwa dihantar Rafizi kepada Anwar dimana kandungannya jelas menunjukkan kebimbangan Rafizi ke atas kekuatan pengaruh Azmin.takkan takut kot ??? nampak tak penipuan rafizi di sini apabila rafizi mengadakan syarat untuk azmin bila azmin jadi MB

Email sama juga memberitahu kita bahawa yang PKR pakat-pakat kata perlantikan Azmin tidak ikut undang-undang tubuh negeri itu,adalah datang dari Rafizi,bukan peguam atau ‘pakar perlembagaan’ yang bersepah dalam parti tersebut.Sebelum itu,sahih tak sahih dokumen yang RPK dedahkan dalam portalnya tu,saya tak begitu peduli sebab dengan PKR ni satu Malaysia dah tau,raja nafi,nak-nak Ketua Umum.Jadi dari membuang masa,lebih baik teruskan sahaja,kalau tak betul,pandai-pandailah dia saman RPK tu macam mana cara pun.Balik pada cerita tadi.1 Malaysia tahu Anwar sekarang sudah sampai tahap tepu.Banyak benda dalam parti itu diserahkan kepada orang lain untuk menguruskannya dengan dia hanya masuk campur pada perkara-perkara tertentu sahaja,seperti bila ura-ura jawatan bininya sebagai Presiden nak dicabar Azmin.Diperingkat PR pun sama, 

Anwar gagal selesaikan masalah dengan PAS sehingga kemelut Menteri Besar Selangor berpanjangan dan buat banyak kerosakan kepada imej PR.dahlah itu pertubuhan haram.Jadi nampaknya dari email tersebut (kalau betul),kepada Rafizi inilah Anwar harap untuk jalankan semua benda.Langkah Kajang dah memang dia, sampai nasihat apa nak cakap untuk cover damage Azizah tak dapat jadi Menteri Besar pun,harap pada Rafizi juga.Tapi nasib Rafizi selepas ini (kalau Anwar ke dalam),belum tahu lagi macam mana,nak-nak dengan Azmin yang semakin mengukuh kedudukannya.Agak-agaknyalah,berbanding dengan benda lain,saya rasa,itulah yang paling Anwar runsing kan sekarang.

APA KATAA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates