Social Icons

Pages

Thursday, November 13, 2014

#BANJIRKAJANG !!! #WANAZIZAH SALAHKAN #AZMINALI ??? TU DIAAA !!!


Kejadian Banjir Kilat yang melanda Kajang kali kedua dalam tempoh 2 bulan telah mengakibatkan kemarahan kepada penduduk Kajang.Mereka sudah tidak tahan.Bisnes mereka hancur.Barang jualan rosak.Kenderaan rosak.Semuanya perlu diganti segera. 

Beberapa penduduk yang ditemui meluahkan kemarahan mereka.Kamarudin seorang peniaga berkata,"Mana Azizah, sudah dua kali banjir kilat apa dia buat? Sama saja laki dia,cakap retorik janji bulan bintang,apa pun tak boleh buat.Siapa mahu ganti kereta saya rosak terok?" Sungguh marah pak cik Kamarudin.

Di sebelahnya,seorang mak cik menyampuk,"menyesal saya mengundi PKR,apapun dia tak boleh buat, kalau dia ada depan mak cik ne saya suruh dia duduk rumah jaga cucu.Ini tempat saya berniaga hanyut, dulu pun begini juga,dia datang janji janji janji janji janji. Ayam mati punya YB".

Dalam pada itu,blogger-blogger upahan Azizah menyerang MB Azmin kononnya tidak turun membantu dan duduk di ofis sahaja.Dijangka penduduk Kajang tidak mampu berdepan Banjir Ketiga yang dijangka berlaku bila-bila masa.Komen penduduk,'inilah akibatnya apabila Adun Kajang Tidak Bertegur sapa dengan MB Selangor. Rakyat jadi mangsa". 

Nasehat kami (penduduk), "Azizah ko dah tua bangka,belajarlah berbaik-baik dengan MB.Ko pun dah tua tak larat dah.Jadi ADUN pun ko gagal, nasib baik tak jadi MB.Kami mahu PRK Kajang,tolong tulis,tolong sampaikan pada Azizah,letak jawatanlah,kami mahu PRK!".


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Rasuah Sana Sini said...

Membanteras rasuah tanggungjawab bersama.Mohon bantu kami membanteras rasuah.Dalam masa terdekat kami akan bongkarkan rasuah dan penyelewengan beberapa agensi kerajaan dan glc.Mohon pautkan blog kami di blog tuan

30 Saat said...

padan muke. sape suruh undi

Anonymous said...

Setuju dengan "rasuah sana sini"....Jom kita membanteras rasuah peniaga2 cina yang menipu kerajaan dan rakyat.

Anonymous said...

Kesian cacai pakatan liwat, skrg rasa la korang..kah kah

 
 
Blogger Templates