Social Icons

Pages

Thursday, December 25, 2014

FAKTA !!! AHLI #PKR TENTANG #HUDUD MASUK #SYURGA !!! AHLI #UMNO TENTANG #HUDUD MASUK #NERAKA !!! APA CERITA NI ???


bila pertikaian mengenai perlaksanaan hukum hudud ini timbul semula,nampak sangat agama PAS terbahagi ikut fahaman politik.Maksudnya kat situ,kalau orang UMNO buka mulut lawan hudud,terus cap dia akan masuk neraka sebab lawan hukum Allah,bla bla bla.tapi kalau orang PKR (Islam) yang buat kenyataan menolak hudud,maka PAS kalih ke lain,bukan isu neraka atau syurga lagi dah.kelmarin,Rafizi kata utamakan kebajikan rakyat (dunia) daripada hudud (akhirat),PAS tak sebut pun pasal Rafizi akan masuk neraka ke tidak bila buat kenyataan macam itu sebab Rafizi ini orang PKR,sekutu dia janganlah UMNO kang,cepat aje dituduh kafir.Ini namanya double standard dan sistem yang semacam ini bukan Islam sama sekali. 

Hukum hakam agama ini,kalau dah ditentukan macam itu,maka macam itulah,bukan kata terpakai ikut parti politik mana orang tu berasal.Fahaman politik PAS pulak macam itu,bukan dalam isu hudud ini sahaja,malah dalam apa isu sekalipun.Contoh satu lagi aurat pun macam itu juga.Kalau orang UMNO pakai tudung,baju kurung dan sebagainya,dia akan cari kat mana boleh dipolitikkan,sendat tak sendat dan sebagainya.Tapi kalau Dyana Sofya pakai skirt pendek dalam konvensyen DAP Selangor,terkunci mulut orang PAS,tak tahu nak kata apa.Nak kata tak dosa sebab DAP parti kafir,tak boleh sebab DAP memanglah parti kafir,yang Dyana kafir ke ??? 

Pendek kata,mengulas tentang satu bab ini sahaja,bertubi-tubi PAS kena,untuk mana yang celik mata sajalah.Yang mana mata dan hati dah tertutup tu,cakap macam mana pun,bodoh dia macam itu jugalah,tak berubah.Jadi yang nak menyokong bagai nak rak PAS ni konon Islam ni kenapa ??? Mana Islamnya PAS bila dia berhukum hakam ikut pegangan politik,bukan perintah Tuhan ??? Masih belum terlambat untuk bertaubat.Kalau tak suka BN sekalipun tak mengapa,cuma jangan undi PAS sebab mereka ini nampak sangat mempolitikkan agama untuk kepentingan perut sendiri saja.Tengok perkembangan dalam isu hudud ini,gebang gebung macam nak rak,penyudahnya tak jadi apa,kuasa politik juga yang jadi Tuhan PAS diakhirnya.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates