Social Icons

Pages

Tuesday, December 09, 2014

KANTOI !!! CERAMAH DALAM #GEREJA !!! #ANWARIBRAHIM MENIPU DAN TERUS MENIPU RAKYAT MALAYSIA !!!


Sebenarnya Teman tak mau mengulas apabila Anwar Ibrahim pergi ke gereja di Kajang dan beri ucapan sempena pra krismas di atas pentas gereja.Namun apabila Teman melihat banyak benor kesilapan yang diucapkan oleh Anwar dan anak ikannya Azmin maka Teman terpanggil untuk menjawab.Antaranya ; Anwar ada mengatakan beliau semasa dipenjara banyak menghabiskan masa membaca Al Quran dan Bible.Memang tak menjadi kesalahan untuk umat Islam membaca apa saja kitab dan buku di dunia semata-mata untuk mencari ilmu.Namun apabila ilmu tersebut disalahguna untuk mencari populariti hingga merosakkan akidah dan iktikad serta menjadikan seseorang itu angkuh maka hukumnya adalah haram.

Dalam kes Anwar,apakah dengan mempelajari Bible menyebabkan Anwar terlalu faham kehendak dan boleh kaw tim dengan penganut Kristian hingga membenarkan mereka mempersoalkan hak-hak asasi dan akidah umat Islam dalam mempertahankan kesucian agama mereka sendiri ??? Dulu kita hidup aman harmoni namun apabila Anwar sendiri yang berlebih-lebih mempertikaikan kuasa Raja Berpelembagaan,hak asasi dan keistimewaan orang Melayu serta kesucian agama Islam maka penganut dari kepercayaan dan ajaran lain terangsang dan menjadi berani menghina Islam secara terbuka dan di media-media sosial.


Kehadiran Anwar dan Wan Azizah sebagai tetamu jemputan Ketua Biskop Kristian Murphy Pakiam (bulatan) pada 25 Disember 2007,di Rumah Terbuka anjuran Christian Federation of Malaysia di Bukit Nanas Inilah detik-detik awal pemimpin PR menyokong agenda Kristianisasi di Malaysia. Setelah peristiwa ini berlakulah tuntutan terhadap penggunaan kalimah Allah oleh majalah Catholik Weekly ; The Herald bermula pada 31 Disember 2007...licik...licik

Hakikatnya ketidakharmonian ini sengaja dicetuskan oleh Anwar untuk memperlekehkan kuasa dan perundangan negara supaya kerajaan Pusat dilihat terlalu 'lemah' tetapi 'zalim dan tidak bertoleransi' kepada penganut kepercayaan dan ajaran lain. Maka yang akan dianggap bagus hanyalah beliau seorang yang menjadi pemimpin terhebat dambaan masyarakat dan rakyat.Persoalannya adakah kelakuan Anwar selama ini disebabkan kesan tindakannya mencampur adukkan ajaran Al Quran dan Bible hingga beliau sendiri celaru mindanya ??? Antara dua ajaran tersebut mana yang lebih dominan di hati Anwar ??? Atau Anwar telahpun menggabungkannya menjadi satu lalu lahirlah pluralisme dan liberalisme yang selama ini menjadi ikutan dan anutannya ??? Anwar juga telah menyebut bahawa Kamal Antartuk tidak membezakan antara penganut Kristian dan Islam bagi meraih kedamaian sejati di Turki Mengapa Kamal Antartuk yang jadi idola Anwar ??? Sebenarnya begitu banyak persamaan perbuatan dan tindakan antara Kamal Antartuk dahulu dengan Anwar Ibrahim sekarang.Kamal Antartuk berjaya menjatuhkan kerajaan Kesultanan Islam Uthmaniyah dan menubuhkan Republik Turki.

Di bawah pemerintahannya,Islam telah digantikan dengan sekularisme dan pluralisme, perundangan syariah dihapuskan dengan liberalisasi.Sama seperti apa yang Anwar Ibrahim Anta Terkutuk dan juak-juaknya cuba lakukan di Malaysia sekarang.Kamal Antartuk hidup dan mati sesat penuh kehinaan.Kerananya negara Islam berpecah belah, umat Turki dulu ramai yang sesat. Majoriti umat Islam di dunia kini membenci Kamal Antartuk.Inilah yang sedang dan terus berlaku bila Anwar Ibrahim Anta Terkutuk semakin dijauhi oleh majoriti orang Melayu-Islam dan hanya dipuja melangit oleh kaum dan penganut lain.dan Anwar nampaknya begitu teruja dan mabuk dengan sokongan tersebut !!!

ANDA NAK LAGI ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates