Social Icons

Pages

Wednesday, January 07, 2015

#AKTAHASUTAN DIKEKALKAN !!! TU DIA !!! SEMUA SALAH PM DS @NAJIBRAZAK !!! APA CERITA NI ???


Datuk Seri Najib ternyata bijak apabila menerima suara majoriti rakyat yang cintakan keamanan mahu Akta Hasutan dikekalkan.Rakyat tidak mahu kesilapan lalu berulang iaitu bila ISA dimansuhkan.Pemansuhan ISA tidak membawa kebaikan sebaliknya memberi ruang kepada golongan ekstrem dan ganas untuk melakukan jenayah dan seterusnya mengkucar-kacirkan negara,menggugat keamanan,mengancam keselamatan rakyat dan membazirkan wang rakyat.Pengumuman Datuk Seri Najib mengekalkan dan menambahbaik Akta Hasutan telah menyebabkan sebilangan kecil rakyat Malaysia jatuh sakit terencat akal,gila, meroyan dan sasau seperti gambar diatas.Mereka adalah yang terdiri daripada orang yang sedang dalam perancangan untuk menghuru-harakan negara dengan menghasut rakyat supaya mempercayai dakyah jahat mereka dengan harapan rakyat akan bangun merusuh,memberontak dan mendesak kerajaan sedia ada iaitu Barisan Nasional berundur dari mentadbir negara. 

Harapan mereka BN akan tumbang dengan kuasa rakyat yang mereka hasut dan akhirnya mereka yang akan mengambil alih kuasa pemerintahan negara ini.Nafsu dan kerakusan mereka untuk mengambil alih tampuk pemerintahan negara hanya dapat dilakukan melalui keganasan setelah melalui sistem demokrasi iaitu melalui pilihanraya gagal.Cubaan merasuah 40 ahli parlimen BN yang disyaki berpuluh juta ringgit seorang juga gagal.Memandangkan beberapa negara Timur Tengah berjaya menumbangkan kerajaan dengan cara kekerasan dan keganasan rakyat,maka mereka mahu menggunaka cara tersebut.ISA sudah dimansuhkan dan berharap Akta Hasutan pula dimansuhkan maka perancangan mereka akan menjadi lebih mudah.

Dengan pengumuman mengekalkan Akta Hasutan nyata mengecewakan mereka dan juga red bean army yang sudah siap sedia untuk melancarkan serangan hasutan dan propaganda fitnah.jangan terpedaya dengan semua hasutan ini.sebelum PRU 14 mereka berusaha untuk menghancurkan kerajaan sedikit demi sedikit.mula-mula dengan jarum halus dengan mengatakan kononnya kerajaan tak betul dengan mengeluarkan kenyataan seperti harga minyak,barang,GST dan macam-macam lagi walhal kerajaan sedaya upaya membantu rakyat dan kesenangan rakyat.contohnya isu banjir.kerajaan berhempas pulas membantu mangsa banjir,yang keyboard worrior dari PR pula hanya tahu mengkritik tanpa turun padang membantu mangsa banjir.adakah itu dikatakan kerajaan kejam terhadap rakyat ??? kerajaan membantu rakyat pun dikatakan salah kerajaan.


sekarang Datuk Seri Najib pula dijangkiti penyakit E-Coli itupun nak pertikai.apa kata doakan semoga Datuk Seri Najib cepat sembuh.kan lagi bagus dari nak pertikai memanjang.ini lah puak PR hanya tahu mengkritik tanpa membantu !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates