Social Icons

Pages

Saturday, January 17, 2015

KEPADA #PUAZMAN #PENCETUSUMMAHAZMAN !!! TOLONG JANGAN CAMPURKAN AGAMA DAN POLITIK !!!


kenalkah anda kepada Juara Pencetus Ummah musim ke 2,Azman Syah Alias ??? sebelum ini Majlis Agama Islam Negeri Sembilan tidak memberikan kebenaran berceramah kepada PU Azman ni sebab tiada tauliah.saya nak tanya dah pergi kursus ke belum ??? ok yang tu tiada masalah kerana anak muda ni memberikan semua Ilmu agama di mana-mana ceramah.yang ni saya kagum sangat,Alhamdulillah..

tapi ada 1 jerr masalah Azman Syah Alias ni,berdakwah tiada masalah,kenapa nak campurkan Agama dan Politik ??? yang ni saya tak faham.saya menipu ??? jom lihat gambar dibawah.adakah akaun tu fake atau betul ??? saya bukan dengki,saya ingin nasihatkan kepada anda,tolong jangan campur Agama dan politik yerr Ustaz :-)


UNTUK SELANJUTNYA 









APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

Pengaruh dr tok guru yg bekawan ngan setan. Apa keje setan, kalau bukan lagakan sesama manusia ?

Anonymous said...

nak heran apa setakat jadi PU ? saya pun pelajar agama boleh berucap dan bercakap dengan dalil dan hadis , tapi dibelakang ramai hanya Tuhan yg tahu siapa dan bagaimana dia ..

ramai kawan2 aku budak pondok , cakap dosa pahala halal haram bukan main, dibelakang dia hisap ganja !

Anonymous said...

Apa pasal tarikh posting PU AZMAN tu tahun 2013? Sedangkan dia masuk PU tahun 2014... pelik. Musykil.. musykil..

Anonymous said...

Tak peliklah...apa yg nak musykil? Tajuk berita tu ialah x leh kuliah sebab x de tauliah. Itu fakta apa nak pelik. Kenapa x dpt tauliah? Sebab tidak berperanan utk cetus ummah, lebih cetus perpecahan ummah dan bersikap memihak parti2 tertentu. Kalau nak dakwah, kenapa x hentam kerajaan sgor termasuk pas yg membenarkan sarang pelacuran membiak di sgor?

Anonymous said...

Program pencetus ummah hanyalah program realiti di TV...

Kalau kata dah hebat sangat pergilah dapatkan tauliah yang sebenar mengikut saliran yang betul..

Ada susah ka?

Cikgu yang takde tauliah boleh ke mengajar di SEKOLAH??

Ini sumer poyo..

Anonymous said...

Cara dia berdakwah ingtkan dia penyokong PAS tp rupanya PKR!! Kalau dia benar2 ikhlas nak berdakwah tentang kebaikan ISLAM kepada anak2 muda sekarang yang kurang agamanya lebih baik, pastikan jgn campur adukkan parti dgn agama. InsyaALLAH ramai pengikut di kemudian hari..

 
 
Blogger Templates