Social Icons

Pages

Tuesday, January 20, 2015

KES ISTERI #LIMGUANENG !!! TU DIAAA !!! DAH MEROYAN DAH TOKONG NI !!!


Si Tokong dah meroyan dahh dengan akhbar-akhbar berbahasa Cina yang terus mempertikaikan isu jawatan isterinya sebelum ini.Lepas ni Si Guan Eng tu nak buat apa pulak ??? Adakah dia nak dakwa akhbar-akhbar berbahasa Cina tu sebagai alat kepada Barisan Nasional dan memboikot mereka secara terbuka ??? Kalau sebelum ini,Si Tokong tu kata akhbar - akhbar berbahasa Melayu semuanya agen Kerajaan yang dipimpin oleh Barisan Nasional yg sengaja menabur fitnah terhadap dirinya.Sekarang,dengan membangkitkan isu mengenai jawatan isterinya dalam Dewan Perniagaan Cina Pulau Pinang (PCCC) melalui akhbar mereka,adakah mereka juga sudah menjadi agen BN ???


Apa yg pasti,pihak akhbar berkaitan dilihat cuba untuk mencari kebenaran dan bertanyakan soalan tersebut kepada Si Guan Eng tu sendiri.Tapi kenapa Si Guan Eng tu nak marah ??? Kenapa dia nak melenting dan membuat dakwaan yang bukan-bukan terhadap orang lain serta tidak menjawab soalan yang dibangkitkan mengenai jawatan yang disandang oleh isterinya itu ??? Tidakkah itu membuktikan bahawa Si Guan Eng tu seolah-olah cuba untuk menutup kemaluan dirinya sendiri dari terdedah kepada orang ramai sedangkan perkara tu dah berlaku ???

Kesimpulannya,Si Guan Eng tu sebenarnya telah dimalukan oleh pihak akhbar Cina yang selama ini cukup dibangga-banggakan oleh dirinya sendiri.Jadi,untuk menutup kemaluan yang didedahkan,maka sebab itulah dia meroyan tak tentu arah dan salahkan orang lain !!! lain kali jangan cari salahkan orang lain,kan dah kena batang hidung sendiri !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Mengarut lah Betty Chew nie...
Apa je dia buat masa jadi ahli DUN Bandar Hilir???
There are nothing that are worthy to mention.
Buang masa je... nak jumpa pun susah...
Tapi disebabkan suami dia Tauke DAP senang2 je dapat vote dari warga cina di bandar hilir nie...

 
 
Blogger Templates