Social Icons

Pages

Wednesday, February 25, 2015

KANTOI !!! #LIWATII !!! DRAMA TERBARU KELUARGA #ANWARIBRAHIM DIDEDAHKAN !!!


sebelum ini keluarga anwar ibrahim mengadu anwar digigit nyamuk,lepas tu kena paksa nyanyi lagu Negaraku.kali ini Keluarga Anwar minta pengampunan diraja berhubung hukuman penjara yang dijatuhkan terhadap Anwar baru-baru ini.jika anda lihat gambar dibawah anda akan melihat lakonan mereka menjadi kerana dengan mimik muka seposen mereka dan drama mereka telah berjaya.kerana apa berjaya ??? kerana membuktikan anwar ibrahim adalah kaki liwat.apa kena mengena dengan gambar di atas ???


Rafizi Ramli dengan berlagaknya dalam satu kenyataan yang disiarkan portal Malaysiakini berkata tidak akan ada permohonan pengampunan diraja kerana tetap dengan pendirian "tidak bersalah".Betul lah tu..kalau tak salah buat apa nak mintak ampun.


Kak Wan tak kisah pun suami minta ampun dengan YDP Agong sebab meliwat.Rafizi ni memandai-mandai je kot ??? Cuba tengok gambar diatas muka si Rafizi pun sama hadir kan ??? kalau anda nak tahu,apabila kita memohon ampun dari YDPA maknanya kita mengaku dengan perbuatan tersebut dan ini juga bermakna anwar ibrahim memang kaki liwat,cuma rafizi ramli jerr nak sembunyikan sesuatu dari rakyat.lagi 1,ini bermakna semua rakyat masih ada lagi Ahli Parlimen Permatang Pauh tapi bukan diluar,jawapan nya di dalam penjara,muahahaha...kita tunggu jawapan dari YPDA.semuanya terserah pada YDPA sama ada nak lepaskan anwar ibrahim suruh bertaubat atau duk dalam penjara sampai habis hukuman

kepada Rafizi,cukup-cukup la kencing rakyat malaysia.saya dapat rasakan,kroni Anwar berada dalam keadaan tertekan,sebab bila Anwar ke dalam,ramai yang berada dalam PKR tu tak sabar nak tanam kroni Anwar ni.Dah lama sangat besar kepala dan bermaharajalela selagi Anwar ada.Rafizi dah tentu antara yang paling gelisah.Dengar cerita ramai dalam PkR sendiri tak puas hati dengan Rafizi.individu yang dilihat berpotensi ganti Anwar sekarang ialah Azmin yang kita tau memang tak berapa nak sebulu dengan kroni Anwar.Jadi boleh lah saya katakan disini kaki kipas Anwar sekarang dalam kepanasan dan terdesak nak bebaskan Anwar untuk menghentikan gelombang rampasan kuasa dalam PKR.sebab tu wan azizah dan keluarga hadir,muahahaha

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates