Social Icons

Pages

Friday, March 20, 2015

BONGKAR !!! BEKAS SUAMI KECEWA KERANA ANAK DIJADIKAN BAHAN POLITIK ???


tipu sangat la kalau kata seorang ayah tak kecewa apabila dia melihat anak-anaknya telah dijadikan sebagai bahan Politik Longkang bekas Si Isteri yang hanya sekadar mementingkan dirinya sendiri.Apa la dosa anak-anak tu yang tak tau menahu lansung apa yang telah dilakukan oleh Si Ibu yang tidak menjelaskan perkara sebenar kepada mereka ??? Kenapa mereka pulak yang diheret sekali ??? Dek kerana nak menutup kemaluan serta kesilapan yang dilakukan oleh dirinya sendiri,maka terpaksa la dia seret anak-anak dan dijadikan sebagai bahan Politik Longkang dia semata-mata.


Semuanya dilakukan hanya untuk meraih simpati murahan dari kalangan rakyat supaya dapat mengaburi mata mereka dari melihat perkara sebenar yang telah dilakukannya sebelum ini.Hakikatnya,Si Ibu tu sendiri sedar bahawa dia telah melakukan satu kesilapan yang cukup besar.Tapi ternyata dia GAGAL untuk menghadapi kesilapan tersebut secara terbuka.Maka sebab itu dia jadi meroyan tak tentu arah.Akibat keghairahan terlampau yang ditonjolkan oleh Si Ibu tu sendiri yang membuatkan dia terlepas pandang kesilapan yang telah dibuat sehingga mengakibatkan dia TAKUT nak berdepan dengan kebenaran.dalam keadaan yang tidak terkeruan,Si Ibu terkapai-kapai keseorangan.Tak ada tempat untuk dia menyembunyikan kemaluan yang dah terdedah kepada umum secara terang-terangan. 

Maka,dengan rasa tak bertanggungjawabnya Si Ibu terpaksa mempergunakan anak-anak sebagai perisai kepada kemaluan dirinya yang semakin terserlah dengan harapan ianya akan mendatangkan faedah.Persoalannya,adakah semua itu berbaloi ??? Mampukah Si Ibu tu menutup kemaluan dengan mempergunakan anak-anak sebagai perisai kepada keGAGALan dan kesilapan dirinya sendiri ??? Adakah tindakan jijik seumpama itu mendapat restu dan direlakan oleh Si Bekas Suami yang hanya mampu untuk 'makan hati' melihat anak-anaknya diperlakukan sedemikian rupa ??? 

Apa yang jelas,tindakan yang telah dilakukan itu persis satu perlakuan yang tidak bertanggungjawab serta tidak berperikemanusiaan.Padahal apa yang telah dibuat oleh Si Ibu tu semua tu salah diri dia sendiri.Tak ada kaitan pun dengan anak - anak !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Ala taktik sama bila bang non nak kene tangkap. Heheheh ni pon guna taktik sama......malas nak tgk citer ulangan.....pelakon je lain

Anonymous said...

The bitch is just like her father.

 
 
Blogger Templates