Social Icons

Pages

Friday, March 20, 2015

KANTOI !!! PEMBELIAN JET KERAJAAN !!! SAH !!! PUAK #PAKATAN #PEMBANGKANG KERING IDEA !!!


tu diaaa !!! ini lah puak PR !!! semua benda nak dijadikan isu !!! biasa la kalau hati dah busuk dilumuri nanah,ini lahhh mentaliti pembangang.Rasanya mereka ni terlalu taksub dgn politik berhaluan kiri ini lah jadinya,sampai Perdana Menteri,Datuk Seri Najib solat pun dimainkan.dah kritikal sangat puak-puak ni !!!


apa salah nya kerajaan beli jet untuk keselamatan dan kemudahan jika kerajaan mampu ??? Anwar pun sebelum pru 13 naik jet ke Sabah juga ke Sarawak apa lagi sekiranya dia jadi PM akan berlaku benda sama juga.mesti beli jet.apa lahhh mahu pertikai hal pembelian jet tersebut !!!

Pembelian Jet menjadi isu dan Viral kepada orang-orang berhaluan kiri.saya rasa tak salah rasanya dibeli baru untuk keselamatan YDPA serta Menteri-Menteri yang membuat perjumpaan atau lawatan kerjasama bagi dana-dana pelaburan.dah tak ada isu,nak dijadikan isu.bukan PM je yang naik punn  !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates