Social Icons

Pages

Thursday, March 26, 2015

BREAKING NEWS !!! #HUKUMHUDUD !!! #KITALAWAN !!! PENYOKONG #PKR MENGAMUK !!!


tu dia,penyokong PKR dah mengamuk berkenaan isu hudud !!! pada hari ini bertempat di restoran Antan Batura di Seksyen 14 Shah Alam,diadakan sidang media berkenaan sokongan akar umbi PKR yang cukup setuju hukum hudud dibentangkan di Kelantan baru-baru ini.Mereka selaku ahli akar umbi,sebagai orang Islam memang bersetuju hukum hudud ini.PKR baru-baru ini mengumumkan tidak akan menyokong rang undang-undang persendirian mengenai hudud yang dibawa oleh pas dan akan dibentangkan di parlimen. 

Melihat situasi ini,akar umbi tidak bersetuju dengan cara PKR pusat yang terburu-buru membuat keputusan sedangkan dikalangan ahli pkr yang beragama Islam memang menyokong penuh undang-undang hudud ini,jadi mengapa perlu risau dengan undang-undang Allah,mengapa perlu takutkan serta mengikut suruhan orang bukan Islam untuk menolak hudud.Mereka juga menyeru agar kepimpinan KEADILAN tidak membuat keputusan berlandaskan politik dan desakan dap supaya menolak hudud,peranan dap juga dipertikaikan kerana terlalu angkuh untuk mengkritik undang-undang hudud ini sedangkan orang bukan Islam tiada hak untuk mempertikaikannya.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Saya sokong HUDUD! Hanya kafir2 yang tidak memahaminya dan penjenayah2 yang gerun dengan hukum hudud!

KALAU HUKUM HUDUD TIDAK DILULUSKAN DI PARLIMEN KALI INI, NANTI PRU14, KITA UNDI WAKIL2 YANG AKAN MELULUSKAN HUDUD DI PARLIMEN!!! JANGAN UNDI KAPIR2 PKR!!!

 
 
Blogger Templates