Social Icons

Pages

Friday, March 13, 2015

EKSKLUSIF !!! SURAT TERBUKA KHAS UNTUK @AZMINALI #AZMINALI DIDEDAHKAN !!! TOLONG SAMPAIKAN !!!


Wahai Azmin Ali,sejak kau jadi MB Selangor aku tak pernah kacau kau,memang aku tak pernah usik kau sebab aku nak tengok macamana kau tadbir Selangor ni.Dah lama aku perati je perangai kau Min,aku tau kau nak jadi Ketua Pembangkang sebab tu sejak kebelakangan ni kau suka buat stunt luarbiasa.Mula masa kau batalkan KIDEX,aku sangat panas hati sebab adalah bodoh bila kau bertindak untuk batalkan projek yang mempunyai kebaikan untuk rakyat.Kau cuba fikir Azmin,kalau 30 tahun dulu Tun M dengar cakap Kit Sial supaya tidak membina Lebuhraya Plus,kau rasa macamana keadaan kita sekarang ni? 

Sebab itu dia pemimpin terbaik atau legend,kau ni Azmin,dok kata kat orang semua yang kau tu anak angkat Tun M tapi sikit pun kau takde kualiti dia,malah aku rasa kau ni tak layak jadi habuk kat kaki dia pun,sebab kau lebih pentingkan benda yang kau ada kepentingan dan bukan benda yang penting untuk rakyat.Datum Jelatek kau tak nak usik malah kau nak defend habis-habisan walau orang yang tinggal dikawasan tu sangat marah dengan keputusan kau tu.Kenapa bab pembangunan Kondo mahal kau kata baik untuk rakyat? Mampu ke orang melayu seperti aku ni membeli kondo-kondo mewah tu? Bab highway kau tak nak sebab kau kata rakyat tak mau, kenapa cakap rakyat kat Jelatek kau tak mau dengar tapi rakyat kat kawasan lain kau dengar? Itu bukan double standard ke Min? Aku cakap ikhlas hati ni Min. Apa bezanya? Bukan ke sediakan jalan atau lebuhraya adalah perkara yang baik? 

Tup-tup kau batalkan pulak Projek Langat 2 yang telah dimeterai perjanjiannya oleh bekas Menteri Besar Selangor yang terdahulu.Apa ni Min? Kau dah gila ke? Bukan ke projek air tu adalah satu benda yang baik untuk rakyat negeri Selangor yang rata-ratanya sakit otak sebab pilih kerajaan bebal macam korang ni? Kau tak kesian ke kat Rakyat Selangor yang pilih korang sampai dapat majoriti 2/3 ni? Ke kau memang tak heran dan kau nak mereka menderita sebab pilih Pakatan kat Selangor ni? Bila datang musim kemarau nanti dan air kering kat semua empangan kau nak korek air kat mana Min? Sg Buloh ke? Bukan semua benda kena buat untuk politik Min,siapalah aku nak nasihatkan kau kan Min? Mak sendiri punya cakap pun kau tak dengar siapa la kami ni kan? Rakyat yang cuma bagi undi pada kau 5 tahun sekali kan? Buat apa nak dengar luahan kita kan? Kau mesti akan bagi alasan luarbiasa dan yang tak masuk akal punya kan? Dan sudah tentunya penyokong kau akan menyokong kau kan? Ada kau fikir pasal rakyat? Seteruk-teruk Khalid Ibrahim tadbir Selangor dulu pun dah belajar dair kekeringan yang melanda Selangor dulu dan dia pun memeterai perjanjian Langat 2 tu,tapi kau sebab nak jadi Ketua Pembangkang punya pasal kau sanggup buat macam ni kan? J

Jangan risau Azmin sebab Guan Eng si tokong dari DAP tu dah kata mereka nak Nurul Izaah si janda meroyan tu menggantikan bapa dia dalam Parlimen,bukan kau tak tau dia meroyan dan menjerit-jerit macam dah lama tak dapat dalam Parlimen kan? So Azmin,aku nasihatkan kau baik kau fikir kebaikan untuk rakyat Selangor bukan diri sendiri je.Kau dah mula buat silap Azmin,lepas ni kau akan buat silap yang lebih banyak lagi dan sudahnya kau akan jadi MB paling hina dalam sejarah negeri Selangor kalau kau tak bijak nak handle situasi sekarang. 

Ingat ! Kau kena utamakan rakyat.Niat aku baik walau bunyinya agak kasar, aku nak kau berubah Azmin dan utamakan rakyat Selangor.

Luahan Ikhlas, 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates