Social Icons

Pages

Monday, March 23, 2015

KANTOI !!! HUKUM #HUDUD !!! PENIPUAN PUAK #PAKATAN #PEMBANGKANG TERHADAP @KHAIRYKJ DIDEDAHKAN !!!




tu diaaa !!! nampaknya fitnah menerusi media sosial semakin menjadi-jadi.Ramai yang menjadi mangsa akibat perbuatan tidak bertanggungjawab pihak tertentu yang menggunakan media sosial sebagai platform untuk melunaskan agenda merea.adakah ini perbuatan puak pembangkang ??? selalu nya benda macam ni,puak pembangkang suka edit !!!

Terbaru Menteri Belia dan Sukan,Khairy Jamaluddin Abu Bakar difitnah menerusi laman web Berita Harian Online palsu yang tertera tajuk berita 'Hudud Kelantan: Kalau Lulus Saya Tak Akan Masuk Kelantan'.Kandungan berita itu turut menyebut kononnya Khairy yakin motif Pas dalam melaksanakan hudud di Kelantan adalah untuk memerangkap ramai pemimpin UMNO yang penuh skandal termasuk dirinya sendiri.

Berita tersebut tersebar luas sehingga menimbulkan reaksi Khairy Jamaluddin.Beliau memuat naik status di laman Twitter sebagai berkata,berita tersebut adalaj fitnah."Fitnah.Haha.Nak tipu pun agak2 la," katanya. 

Menjawab cadangan supaya beliau menyaman pihak yang membuat fitnah itu,Khairy Jamaluddin berkata,siapa yang boleh beliau saman kerana fitnah tersebut dibuat dalam talian dan agak sukar untuk mengesan orang yang bertanggungjawab.


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

HAMIDIsP said...

Pakatan haram dan fitnah dipisah tiada macam biasa..

 
 
Blogger Templates