Social Icons

Pages

Friday, March 13, 2015

KURANG AJAR !!! @PDRMSIA @KBAB51 !!! #ZUNAR HASUT RAKYAT BENCI KERAJAAN !!!


kurang ajar !!! ini sudah melampau !!! lihat gambar di atas dan di bawah.ini namanya menghasut rakyat supaya benci kerajaan !!! adakah gambar di atas dan di bawah zunar mempunyai bukti yang kukuh ??? kalau ada dedahkan !!! jangan letak gambar jerr.jom kita lihat gambar di bawah !!!




ADAKAH GAMBAR INI SAYA EDIT ??? 

ANDA TAK PERCAYA ???


UNTUK SELANJUTNYA 

kepada pihak berkuasa tolong siasat zunar yang nak menghasut rakyat ni !!! kepada zunar tolong jangan huru hara kan negara yang aman ni dengan gambar sebegini.kalau betul tunjukkan bukti !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Cuma ditahan polis, untuk diambil keterangan.
Kat Singapore pendakwaan akan dilakukan secepat mungkin bila mangkuk ayun seperti Zunar agar terperuk dalam penjara.
Bola tanggung dah bagi, Abdul Ghani buat apa?

Anonymous said...

Inilah yg dikatakan orang tua yg tak beriman , cakap je tapi bukti takde,fitnah namanya

Anonymous said...

tak apa apa kot..kartun jer tu

lebih lebih pun kantun hanya ajar orang lempang orang..itu jer

aku tak hasut pun..aku cuma lukis kartun gambar tangan dan aku tulis kat tangan tu "hero" dan aku lukis gambar muka pashtun yg ada bentuk down syndrome dan aku tulis kat mukanya 'pashzun' dan ada 3 tanda kilat antara muka dan tangan..sib baik aku lukis gambar tangan..kalau gambar AK 47 mau kena tuduh I*I*

 
 
Blogger Templates