Social Icons

Pages

Wednesday, April 08, 2015

BREAKING NEWS !!! #HELIKOPTER KERAJAAN !!! KANTOI !!! PENIPUAN PUAK #PAKATAN #PEMBANGKANG DIDEDAHKAN !!!



tu diaaa !!! penipuan puak pembangkang didedahkan !!! semalam 1 posting telah dikeluarkan oleh puak-pembangkang kononnya anak Tan Sri Muhyiddin Yassin menggunakan private Heli kerajaan yang digunakan oleh Perdana Menteri,TImbalan Perdana Menteri dan mneteri-menteri.adakah heli tu milik kerajaan ??? jom kita lihat gambar di bawah


kalau anda nak tahu,gambar di atas adalah heli kerajaan.nampak tak penipuan puak pembangkang ni ??? muahahahaha.habis tu heli mana yang digunakan oleh anak Tan Sri Muhyiddin Yassin ???


gambar diatas adalah private heli milik YTL Corpration.sapa yang pernah guna heli ni ???


ANDA NAMPAK SAPA YANG GUNA HELI TU ???

LAIN KALI JANGAN MAIN POST JERR !!!

CHECK DULU SEBELUM POST OK !!!

JANGAN MAIN TERJAH !!!

ADAKAH SAYA TIPU ANDA ???

KLIK DI SINI

DAN

DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

LIHAT SEMULA POSTING TERSEBUT !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

anak2 didik dajal ni style sama aje. asal ada perkara buruk yg boleh di link kan ngan kerajaan diorang semaikan dulu walaupun tak betul. cara berkesan yg beri impact awal pada pembaca. patutnya hold dulu sebarang bukti. saman dulu. pepe cite court juga dalam. baru rakyat yg tak berapa cerdik bukak mata.

Anonymous said...

Jenis helikopter pun dia orang belum tentu kenal bro... Biasala nampak bendera malaysia je kata kerajaan yang punya. Teksi pakai bendera pun kata najib yang punya.

Anonymous said...

Pemimpin Islam/Melayu PENTING kita harus BERHATI-HATI - tolonglah JANGAN. lagi naik kapalterbang atau helikopter swasta yg. diPANDU bangsa asing dan tak dikawal amat ketat oleh MILITARI/PERISIK kita!

Yg. penting juga sekarang, SIASAT habis-habisan kejadian kemalangan malang MH370, MH17 dan Helikopter terbaru kita - apahal si “pilot” omputih helikopter tu dibenaqkan sewenangnya bawa ‘kenalan’ wanitanya dlm Helikopter yg. bawa pemimpin-pemimpin Islam/Melayu dan polis PENTING kita! Syarikat helikopter jenis apa ni?! Apakah juga jenis PAMPASAN dan PEMBELAAN yg. diberikan terutamanya pd. mangsa-mangsa terutamanya keluarga Allahyarham Koperal Razakan yg. dari orang kampung di Sabah?

Dan tak LOGIK betul! Takkanlah susah sgt. nak bawa waris-waris kedua juruterbang dan kenalan ni dgn. kapalterbang MILITARI depa - apalagi militari US-KEPARAT-yg. diKUASAI -ZIONIS, yg. amat canggih, yg. boleh hantaq pula "DRONE" dgn. begitu cepat utk. mengebom/membunuh/merompak umat Islam/Dunia Islam dlm. GENOSID yg. berterusan sesuka hati depa!

Maka, baik KDN/PDRM, JANGAN lepaskan jenazah-jenazah mangsa-mangsa ini sebelum ujian DNA yg. amat KETAT; dibuat utk. MEMBUKTIkan betul ini jenazah kedua depa! Jgn. kita sampai diGERTAK rejim Barat-Zionis utk. memberikan segera jenazah-jenazah tersebut dgn. SEGERA, kerana kejadian amat GANJIL ini, ini telah MENGORBANkan pemimpin-pemimpin Islam/Melayu PENTING serta polis kita! Dan amat MENGHAIRANkan apahal tak dak lansung gambaq dan maklumat JELAS kenalan tersebut?!

Perisik kita juga mesti menyiasat juga syarikat helikopter ini dgn. amat TELITI!

Ini ialah kerana, ejen-ejen PENGGANAS Anti-Islam/Melayu dari Barat-NATO/Zionis-ISrael serta KULI-KULI mereka dr. si DAPBANGKAI/PKRSODOM memang mahu MENGHANCURkan Dunia Islam serta umatnya yg. kaya minyak-gas/Thorium-Uranium (utk. pembuatan senjata Nuklear)! Jgn. pikiaq ini hanya bahan khayalan - tengoklah Iraq, Syria. Mali, Yemen, Afghanistan, Palestin, Pakistan, Nigeria, Guinea dll!


Nek Tempoyak.

Anonymous said...

kalau betol2 fitnah saman lah jangan bagi rakyaat keliru

Anonymous said...

Sorry ye, hanya macai je yg akan percaya post hang ni, heli YTL dan yg anwar naik tu adalah model yang berbeza, perhatikan shape dibahagian sebelum kipas, kan lain tu..aduh korang ni dah macam xde modal nak counter. Nak counter pun ambik la gambar model heli yang sama timah oi.

 
 
Blogger Templates