Social Icons

Pages

Saturday, April 04, 2015

KANTOI !!! #MANIFESTO #BUKUJINGGA #KITALAWAN !!! PENIPUAN #PAKATAN #PEMBANGKANG DIDEDAHKAN !!!


tu diaa !!! masihkah anda ingat lagi manifesto PR pada PRU13 ??? salah 1 janji sehingga kini tak ditepati dan dibiarkan macam tu jerr.dah dapat 3 negeri takkan senyap jerr !!! apa cerita ni ??? apa janji PR ??? lihat gambar di bawah



dah lihat gambar diatas ??? ini adalah janji yang paling penting untuk rakyat,kenapa tak ditunaikan ??? 1 april boleh pulak naikkan caj air.apa cerita ni ??? mana janji anda wahai pemimpin PR ???


Azmin pun bukan saja tak mahu air murah.Air pun tak mahu dibekalkan.adaka ini Menteri Besar anda wahai rakyat selangor ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Saya ingat ada terbaca seorang pemimpin PR mengatakan manifesto itu bukan nya janji. Mengarut. Takda dengar di kata begitu di negara negara maju atau separa maju macam kita ini. Melainkan di negara negara Afrika kot.

Maka pemikiran saperti itu lah yang mneyebabkan mereka senang saja keluarkan itu ini dan gunakan istilah Manifesto. Pembohongan, bukan manifesto.

Mereka Pakatan Rakyat sabelom Anwar di penjarakan lagi pun telah tak berjaya nak buat manifesto yang benar benar di persetujui oleh semua ahli Pakatan. Mana boleh? Tiap satu ahli bercanggah dengan yang lain dalam pendirian nya. DAP dan PAS berperang berkenaan Hudud tak berhabisan. Sekarang depa dah berpecah.

Shadow cabinet pun tak dapat buat. Anwar nak jadi PM, DAP setuju, tapi PAS nakkan Hadi jadi PM. Shadow Budget pun gitu juga. Penghabis nya, Rafizi buat satu manifesto, di kata nya Manifesto berama ahli ahli lain Pakatan. Mengarut. Di ketawakan dek rakyat.

Tak usah percaya lah apa apa manifesto dep tuh. Penipu semua nya.

Anonymous said...

Manifesto itu, manifesto itu, semua nya manifesto, ada lagi ke makna perkataan manifesto tuh?

Kot nanti toilet paper yang di conting najis pun di panggil manifesto.

Macam bebudak punya pemikiran saja depa tuh.

 
 
Blogger Templates