Social Icons

Pages

Wednesday, April 15, 2015

KANTOI !!! #MOHAMADRAZALI BONGKAR STRATEGI LICIK #DAP !!! TOLONG SEBAR !!!


Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali bin Abdul Rahman membongkar modus operandi parti itu untuk menawan Putrajaya.Mohamad Razali membuat ceramah ini yang dirakamkan secara audio di satu tempat di ibu kota pada 27 Mac 2013.

Sinopsis

Pada 13 Mei 2011,Mohamad Razali telah tampil membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut,Georgetown di mana beliau turut mengesahkan beliau merupakan salah seorang peserta dalam pertemuan paderi di Pulau Pinang,5 Mei 2011 yang ‘berdoa’ mahu menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Malaysia.Majlis ‘doa’ itu diadakan secara tertutup untuk paderi-paderi di sebuah Hotel Red Rock di Jalan Macalister,Pulau Pinang.Berikut adalah ringkasan modus operandi DAP sebagaimana yang didedahkan Mohamad Razali :

1) Menjadikan Kristian sebagai agama rasmi dalam tempoh 10 tahun 
2) Malaysia sebagai sebuah negara Republik 
3) Melantik Yang Dipertua Negeri daripada kalangan orang Cina sahaja 
4) Menghapuskan Sistem Raja Berperlembagaan dan menghina Institusi Beraja Malaysia adalah dari keturunan lanun/perompak 
5) Melantik satu Presiden diberikan kepada orang Cina 
6) Azan tidak dibenarkan dan diharamkan 
7) Pertandingan Tilawah Al-Quran diharamkan 
8) Mengharamkan Persatuan Kebajikan Islam & Dakwah Islamiah Malaysia (PEKIDA) dan Persatuan Pribumi Perkasa (PERKASA) 
9) Perkahwinan campur digalakkan 
10) Kebebasan beragama & menggalakkan pluralisme 
11) Bahasa Inggeris sebagai bahasa kebangsaan 
12) Mata pelajaran Pendidikan Islam akan dimansuhkan dalam sistem pendidikan Malaysia 
13) Chin Peng, Pemimpin Tertinggi Parti Komunis Malaya (PKM) akan dibawa ke Malaysia dan diberikan gelaran Tun. 
14) MARA akan ditutup dan nama MARA akan dihapuskan dianggap sebagai rasis. 
15) Syarikat Berkaitan Kerajaan (GLC) sepenuhnya akan diterajui oleh orang Cina dan India. 
16) Lagu Negaraku dan bendera Malaysia akan diubahsuai dan digantikan dengan Lagu Malaysia baru. 
17) Rejimen Askar Melayu akan ditukar dan dibuang perkataan Melayu 
18) Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan dipegang oleh orang Cina sahaja. 
19) Mengurangkan kakitangan kerajaan terumatanya kakitangan Melayu. Contohnya Kementerian Pendidikan. 
20) 3 agensi; Jabatan Kemajuan Masyarakat (KEMAS), Biro Tatanegara (BTN) dan Majlis Keselamatan Negara (MKN) akan ditutup 
21) Dua hari perayaan orang Kristian; “Good Friday” dan “Easter Day” akan diumumkan cuti umum 22) Base tentera Israel akan diwujudkan 
23) Majlis Agama Islam akan dibubarkan digantikan Majlis Antara Agama 
24) Mahkamah Syariah akan digantikan Mahkamah Sivil 
25) Menghapuskan Dasar Ekonomi Baru (DEB) 
26) Parti yang berteraskan agama seperti PAS akan digantikan kepada parti yang lebih liberal 
27) Perintah buka banyak warganegara kepada negara Taiwan, Hong Kong dan Singapura memohon sebagai rakyat Malaysia 
28) Membuat persempadanan semula di kawasan bandar sahaja 29) Melantik Menteri Agama Malaysia yang baru kepada orang Cina. Manakala Timbalan Menteri Agama kepada orang India

Transkrip ceramah :

Pengerusi Majlis : Bismilahirahmanirahim…Alhamdulillah.Yang kita hormati saudara Mohamad Razali bin Abdul Rahman,penceramah undangan kita.Elok juga saya mengenal beliau sepintas lalu.Beliau merupakan salah seorang mantan Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam dalam parti DAP suatu ketika dahulu. Dan banyak soal-soal, perkara-perkara strategi dalam parti DAP, kemungkinan beliau akan kemukakan.Jadi,itu sedikit latar belakang.Mungkin dia akan memperkenalkan dirinya masa sesi beliau dan sejurus selepas itu, saudara-saudara,tuan-tuan dan puan-puan sekalian diberi ruang sepenuhnya untuk mengemukakan soal jawab yang berkaitan dengan ceramah ataupun ucapan yang telah disampaikan oleh beliau.Dan saya rasa, saya tidak mahu mengambil masa yang begitu panjang. Dengan segala hormatnya majlis menjemput dan mempersilakan saudara Mohamad Razali bin Abdul Rahman untuk menyampaikan ceramah beliau, dipersilakan.

(Hadirin menepuk tangan)

Mohamad Razali bin Abdul Rahman : Bismilahirahmanirahim. Assalamualaikum warahmatulahiwabarakatuh. Syukur Alhamdulillah, dengan limpah kurniaan dan izin-Nya dapat kita bertemu pada pagi ini. Ini merupakan kali pertama saya berada di Putrajaya. Kali pertama dalam hidup saya.Mungkin tuan-tuan dan puan-puan tertanya-tanya saya, siapa ni, tiba-tiba berada di hadapan tuan-tuan dan puan-puan untuk memberi satu taklimat.Terlebih dahulu di sini, saya ingin memperkenalkan diri sayalah siapa.Saya Mohamad Razali. Saya anak anak jati Pulau Pinang. Lahir di Pulau Pinang,besar di Pulau Pinang, belajar di Pulau Pinang.Telah pun berumah tangga, mempunyai dua orang cahaya mata, seorang sahaja isteri ya.Saya ini bekas…bekas ahli DAP.Dalam DAP ini, untuk pengetahuan tuan-tuan dan puan-puan, banyaklah jawatan-jawatan penting yang saya pegang semasa saya berada dalam pentadbiran DAP ataupun pentadbiran Kerajaan Negeri Pulau Pinang.Saya ini merupakan bekas Setiausaha Politik kepada ataupun lebih dikenali sebagai Lim Guan Eng. Pegawai Tugas-tugas Khas dia. Saya juga merupakan bekas Ketua Organisasi DAP Bahagian Jelutong.Setiausaha Publisiti DAP Negeri Pulau Pinang, Timbalan Ketua Pemuda Bahagian Pulau Pinang. Pegawai Khas kepada Ahli Parlimen Jelutong.Selepas itu, saya merupakan Pengarah Pilihan Raya untuk DUN Sungai Pinang di Pulau Pinang ini.Lepas itu,Pegawai Khas kepada YB Jeff, Ahli Parlimen Jelutong juga. Timbalan Pengerusi Melayu Pulau Pinang dan saya jugalah Timbalan Pengarah Strategi untuk pilihan raya negeri untuk tahun lalu. Saya juga telah dilantik sebagai salah seorang Ahli Strategi dalam DAP ialah satu jawatankuasa, minta maaf..yang dilantik oleh Guan Eng.

G17

Dalam DAP ini ada tujuh belas (17) orang pakar strategi yang dilantik oleh Setiausaha Agung DAP.Lima belas (15) orang Cina, seorang (1) India dan seorang (1) Melayu. Saya merupakan wakil orang Melayu yang berada dalam G 17.G17 ini untuk pengetahuan tuan-tuan dan puan-puan adalah merupakan satu jawatankuasa sulit, hanya Setiausaha Agung dan pemimpin-pemimpin tertinggi saja yang ada, yang lain semua tak ada.Kami dilatih oleh pakar-pakar daripada luar negara. Saya dilatih hampir tiga tahun oleh pihak Israel. Tiga tahun saya berada di bawah naungan pihak Israel. Latihan yang saya terima semuanya berbezalah daripada US,UK,Australia, Jerman, Kanada, Belgium. Di Malaysia ini, kami sempat buat di tiga tempat saja.Satu di Pulau Pinang. Lepas itu kami buat di Hotel Shangg di Johor dan satu lagi di Selangor di Hotel Quality Shah Alam. Lain semua di luar negara.Saya kata saya dilatih tiga tahun oleh pihak Israel,jadi ideologi saya dengan tuan-tuan dan puan-puan berbezalah.

Saya cuma terima dua ideologi saja.Satu Malaysian Malaysia dan lagi satu fahaman Zionis. Lain..semua saya tolak.Saya tolak semua.Dua ini saja yang saya terima.Saya lebih pentingkan parti saya ni daripada anak ke..bini ke..family ke segala-galanya, parti its more semua important bagi saya.Ini merupakan taklimat saya yang ke 105 dalam masa tiga bulan saya merantau hampir ke seluruh pelusuk tanah air. Ini yang ke 105 pada pagi ini.Jadi, saya di sini ingin berkongsilah pengalaman saya, apa yang saya diajar oleh pihak-pihak Yahudi. Tugas utama saya tuan-tuan dan puan-puan. Tugas utama saya semasa saya berada dalam Kerajaan Negeri adalah merancang bagaimana nak mengusir orang Melayu ni keluar daripada Pulau Pinang. Saya tak tuduh orang lain, saya tak kata orang tu baik, orang tu tak baik. Saya adalah orang yang terlibat secara langsung isu tanah-tanah orang Melayu di Pulau Pinang ini. Isu di Pokok Assam di Jelutong, isu di Balik Pulau, Bayan Mutiara pelupusan masjid yang berharga RM 125 juta ini. Sayalah orang yang terlibat secara langsung yang merancang supaya kita tukar tapak masjid itu ke bangunan komersial. Sayalah orangnya.

Gaji RM20, 000 sebulan

Saya ni bekerja di dua tempat.Satu dengan Kerajaan Negeri Pulau Pinang dan lagi satu dengan Ivory Property, salah satu pemaju yang terkenal di Pulau Pinang yang telah mengambil projek Bayan Mutiara.Saya dibayar hampir RM12,000 oleh Kerajaan Negeri dan RM4,000 oleh Ivory Property.Lebih kurang RM16,000 tak termasuk dengan elaun ataupun benda-benda lain lah.Boleh dikatakan RM20,000 lah sebulan.Cukup mewah semasa saya berada dalam kerajaan DAP ini,cukup mewah, terlalu mewah.Apa yang saya tak ada,semuanya saya dapat.Saya ni merupakan anak emaslah orang kata kepada Lim Guan Eng. Tapi saya tidak akan muncul di hadapan, tidak pernah muncul di hadapan.Selalunya akan berada di belakang tabir sahaja.Saya tidak dibenarkan muncul di hadapan.Ini merupakan Ketua Pakar Strategi DAP,Tony Pua Ahli Parlimen Petaling Jaya.Di bawah dialah kami enam belas (16) orang berada. Dia cukup pakar.Ini manusia yang cukup berbeza. 

Cara pemikiran dia, idea dia, lain daripada yang lain.Saya duduk dengan dia hampir tiga tahun. Memang tahulah cara dia. Berbeza, dia merupakan manusia yang cukup uniklah bagi saya. Pemikiran dia ni terlalu geniuslah. Susah nak dapat orang macam dia ni.Tapi apa nak buat, dia berada dalam parti DAP. Cukup berbeza. Satu manusia yang cukup istimewa Tony Pua ni.Itu untuk pengetahuan tuan-tuan dan puan-puan. Di sini, saya ingin berkongsi satu pengalaman saya, apa latihan yang diberi oleh pihak Yahudi.Dia cakap, cara-cara kita nak dapatkan idea atau ilham, katalah kita ada satu masalah tapi kita tak tahu jawapannya.Kita tak tahu cara nak menyelesaikan. Dia kata, cukup mudah. Cukup mudah dia kata. Gunalah tiga benda ni saja, dia kata kita boleh dapat jawapannya. Kita dapat tiga jawapan, pilihlah satu jawapan yang terbaik.Dia kata yang pertama, kalau kita ada satu masalah tak tahu jawapan. Semasa kita nak tidur pada malam hari tu,ambillah sekeping kertas dengan pen, letaklah di sebelah kiri kita dan kita tidurlah sambil memikirkan masalah yang belum dapat jawapan. Kita tidur macam biasa tapi kita fikir masalah yang kita tak dapat jawapan. Di tengah-tengah malam masa kita tidur tu, jawapan pertama yang kita akan dapat. Confirm jawapan pertama yang akan kita dapat, dia kata, bangun dan tulislah pointnya, dia takut bangun pagi kita akan lupa. Lepas itu tidurlah seperti biasa. Yang kedua dia kata, semasa kita mandi di pagi hari. 

Masa kita mandi di pagi hari tuan-tuan dan puan-puan,minda kita pada masa itu akan terbuka cukup luas. Masa tu tuan-tuan dan puan-puan cuba fikirlah masalah tu, jawapan yang kedua akan dapat.Yang ketiga dia kata, semasa kita membuang air besar.Bila dia kata air besar,kami pun gelak.Merepek Yahudi ni,takkan masa buang air besar pun dapat idea.Dia rasa marah.Dia rasa kami yang tujuh belas ni (gelak), dia rasa tercabar. Dia bagi satu soalan kat kami suruh buat ketiga-tiga cara ni, esok pagi mailah dengan jawapannya. Kami buat. Tujuh belas orang ni buat. Benda ni berlaku di Hotel Shangg, Perak.Kami buat ketiga-tiga benda ini. Esok pagi tuan-tuan dan puan-puan, tujuh belas orang mendapat jawapan. Jawapan kami cukup berbeza, tujuh belas orang ni tetapi matlamat yang sama. Kalau tuan-tuan tak percaya, cubalah malam ni, tak salah kita cuba. Cuba sekali cukup, tengok kelainannya macam mana, berbeza. (Tayangan gambar) Sebelah Ketua Menteri Pulau Pinang, beliau merupakan Pengarah Urusan Ivory Property yang telah mengambil projek Bayan Mutiara. Bayan Mutiara ni bukan diberi secara open tender. Kita bincang tentang isu ini pada 26 Mac 2009 di Medan, Indonesia. Saya telah membuat rombongan ni pergi ke Medan antara Ivory Property dengan Kerajaan Negeri. Kita telah pergi ke Medan berbincang, tiga hari dua malam di sana. 

Rampas tanah Melayu

Kami telah berbincang tiga hari dua malam. Itu tidak diberi open tender. 2009, kita dah set dah nak bagi dekat Ivory Property. Harga sekaki tanah di Pulau Pinang, di tempat itu berharga RM420 sekaki tanah harganya. Bayangkanlah, projek itu bernilai lebih RM1 billion pada masa itu. Sekarang lebih lagi. Memang tak diberi open tender, dah diset kita akan bagi dekat Ivory Property. Sayalah orang yang terlibat. Sayalah orang tengah antara Kerajaan Negeri dengan Ivory Property untuk projek Bayan Mutiara. Begitu juga dengan projek-projek lain yang sedang rancak sekarang. Sedang diusahakan terutamanya di bahagian Batu Feringgi tu,Island Resort Moon Light Bay..semua itu merupakan sayalah orang yang terlibat. Walaupun tak dapat kelulusan disebabkan lereng bukit tapi saya berjaya menggunakan kuasa yang ada kat saya mempengaruhi Kerajaan Negeri supaya memberi kelulusan kepada Ivory Property. Banyaklah saya buat di sana tuan-tuan dan puan-puan. Merampas tanah-tanah orang Melayu, merobohkan kedai-kedai orang Melayu, sayalah orangnya. Kalau kami tahu dia tu tak sokong Pakatan Rakyat, tak sokong DAP, kami akan pastikan kedai dia akan diroboh walaupun dia ada lesen ke apa, kita akan cari teknikal apa pun untuk merobohkan kedai dia atau sekurang-kurangnya menyaman dia, bagi denda. Macam tu cara kami. Kalau dia tu merupakan penyokong Pakatan Rakyat,you tak ada lesen pun tak ada masalah,kita akan benarkan you berniaga.Contoh saya boleh bagi.Tuan-tuan kalau pi ke Pulau Pinang,pergilah ke Jalan Yong Len berhampiran dengan Hotel Sunway, di sana merupakan penyokong-penyokong tegar DAP yang berniaga di sana.Mereka tidak mempunyai lesen ke apa,tak ada.Disebabkan mereka hardcore DAP, kita sanggup tutup jalan daripada pukul 4 petang hingga 12 malam untuk memulakan mereka berniaga. Sebab depa penyokong DAP. 

Kalau penyokong UMNO ke Barisan Nasional ke,padah akan menanti dia. Sampai macam tu saya buat. Saya merupakan orang yang merancang segala-galanya. Akan memberi nasihat kepada Lim Guan Eng atau Majlis Perbandaran Pulau Pinang. Merekalah yang akan menjalankan tugas ini tapi kami tujuh belas orang (17) ni tak akan muncul. Begitu juga di Selangor tuan-tuan. Tony Pua, Ronnie Liu merupakan pakar strategi DAP. Hanya dua. Salah seorang Ahli Parlimen dan Exco Kerajaan Negeri Selangor. Mereka ini yang berada dalam kepimpinan G17, yang lain itu semua merupakan orang-orang biasa saja. Saya ingin berkongsi pengalaman saya semasa berada di Sibu sebagai Timbalan Pengarah Strategi untuk Pilihan Raya Negeri pada tahun lalu. Saya sepatutnya berada di Sibu hampir dua minggu. Lepas Dewan Undangan Negeri (DUN) dibubarkan. Semasa dewan DUN dibubarkan saya berada di Shanghai, China atas urusan rasmi kerja saya. Jadi, saya agak lewat sikit datang ke Sibu. Apabila saya sampai di Sibu, tempat tinggal ataupun bilik hotel yang sepatutnya disediakan oleh DAP ini, telah pun diambil alih oleh rakan saya daripada Selangor. Jadi, kita maklumlah bila dah bubar dewan tu, hotel penuh tiba-tiba, rumah sewa apa pun tak ada. Saya sampai di Sibu pukul 12 tengah hari sampai malam ni saya tak tahu nak duduk mana. DAP berusaha carikan satu tempat tinggal untuk saya. Tak dapat juga. Last, pukul 7.30 malam, barulah DAP membuat satu keputusan.

ANDA NAK LAGI ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates