Social Icons

Pages

Saturday, July 11, 2015

BREAKING NEWS !!! FITNAH #WSJ !!! #TUNMAHATHIR DAN KUNCU PERLU DISAMAN ??? NAK TAHU KENAPA ??? WAJIB BACA !!!


Penulis rasa Datuk Seri Najib tidak perlu terlalu beremosi untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Mahathir kerana menjadi dalang dalam fitnah WSJ yang mendakwa beliau melesapkan berbilion wang negara.Kita faham kedudukan Mahathir dan jasanya terhadap Datuk Seri Najib selama ini tapi tindakan Mahathir dalam hal fitnah ini sudah benar-benar melampau dan tidak sewajarnya dia dibenarkan terus bermaharajalela lagi.Mesej itu perlu jelas bahawa Datuk Seri Najib bukan Tun Abdullah Badawi,Datuk Seri Najib bukan Tunku dan lain-lain yang pernah Mahathir berkonspirasi untuk menurunkan mereka - termasuk Anwar.Bagi yang tidak tahu atau masih mentah untuk tahu,pemecatan Anwar pun satu konspirasi Mahathir,Dia sudah tahu Anwar peliwat sejak 1993 lagi tapi hanya memilih untuk mendedahkan perkara itu pada 1998 setelah Anwar cuba mencabarnya.Konspirasilah tu,bukan sebab Anwar tak meliwat.


Siapa tak kenal Mahathir,dia guna politik ugut untuk pastikan semua orang patuh kepada kehendaknya,kalau tidak, jadilah macam Anwar dulu dan Datuk Seri Najib sekarang.Disamping Mahathir,WSJ dan Sarawak Report,Datuk Seri Najib juga tidak boleh mengkesampingkan mereka -mereka lain yang kita percaya turut terlibat dalam konspirasi ini seperti Khairudin Muflis,Kadir Jasin,Zam Maidin dan lain-lain.Kalau ada asas yang kukuh,mereka ini juga perlu diambil tindakan,saman sehingga tinggal seluar dalam.Semoga selepas ini negara kita akan bertambah aman. - SMDTG

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

Wow..penjilat jibby dah jadi pencacai peliwat..bagus..badut rakyat wajib keluar umno bila jibby masuk lokap

Anonymous said...

Patutla..............
Badut.

Anonymous said...

betul tu badut,mahathir jahanamkan negara waktu dulu kalau ko nak tau.sampai sekarang tol dan IPP ada lg.tu zaman sapa? sapa tanggung? rakyat juga.kesian x rakyat ni??

Anonymous said...

Kalau semua PM dan bekas PM semuanya tk elok korang nk ke Lim Kit Siang jd PM?Tanah Melayu Ni hak Kita jgn smpi cina atau india jd pemerintah ada paham?

Anonymous said...

Sesuai dah lah ko ni bernama badut,cakap macam orang mabuk todi.

Anonymous said...

Dosa Mahathir terhadap rakyat Malaysia tidak terampun. Allah mungkin boleh mengampun dosa2 Mahathir yang tidak ada kaitan dengan rakyat. Tapi tidak dengan dosa2 yang menglibatkan pengainayaan terhadap musuh2 politiknya dan rakyat Malaysia.

Anonymous said...

Hahahaha...lawak lawak

 
 
Blogger Templates